Dynabel S33 Lytteinntrykk - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4
Viser resultater 61 til 63 av 63
    Guru Snickers-is sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Det er store potensialer å hente i prisklassene opp til ca 40k. Dersom du regner med å bli bitt av oppgraderingssyken er det bare å spare så mye du kan og legge lista så høyt som mulig. Noe av det råeste jeg noen sinne har hørt er Avanti III til 110k. De er ikke store eller imponerende, de bare gjør ting så råbra at det er ikke til å tro. Avstanden til høyttalere i 40-50-60k klassen er faktisk enorm. Regn med at du ved å velge rett høyttaler får igjen for å legge noen kroner ekstra på bordet.

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av VidarF
    Så du mener det finnes en universial høytaler som er like god på alle musikktyper. Og spiller bedre enn den ene høytaleren som passer til type-x musikk ??
    Nei, jeg mener at en høyttaler til over 20000 ikke bør være kresen på hva slags musikk du forer den med for at den skal spille bra. Personlig kommer jeg ikke på så mange høyttalere i denne prisklassen som er laget for å spille bare en ting bra, men gjør det det, så spiller de sikkert akkurat den musikktypen bedre enn tilsvarende prisede allroundhøyttalere.

Newcomer novec sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Snickers-is: De 15k jeg må legge imellom er allerede i overkant av det jeg er klar for å spytte i, så som jeg sa tidligere blir det enten S33/C22 eller ingenting.

Etter det jeg har fått med meg så langt gjør jeg ingen stor bommert om jeg gjør nettopp det, spesielt ettersom jeg i sin tid betalte omtrent halv pris (personalrabatt hos Interconnect) på PSB-settet. Jeg har vel god grunn til å glede meg til byttet?

Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •