Anthony Gallo Nucleus A`Diva

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    1,229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Anthony Gallo Nucleus A`Diva

Er på jakt etter veldig små bakhøyttalere og har kommet frem til dette som beste alternativ.
    Norsk Audio Teknikk AS, Anthony Gallo, Cayin, Gryphon, Bladelius, Audiolab, Respons, Dynaudio, Kimber, Parasound
    (nederste typen på siden).

Dette er inkludert veggfester, men vet noen om de kan vris på for å justere posisjon osv?

Må ha små høyttalere nå midlertidig da jeg ikke har plass til større. Alternativer er å kjøre bare med fronter, senter og sub inntil videre. Hva mener dere?
    Er de Gallo høyttalerne såpass gode at de kan brukes på permanent basis? Trenger ikke så mye trøkk. Bare fin klar lyd.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile Det er de

Dette er meget vellydende ht. Så sammen med sub fungerer dette perfekt, du kan jo bare prøve disse i et stereo oppsett som er riktig justert, du vil bli overrasket over hvor bra ren stereo spiller..... Du trenger ikke alltid surround..

Mvh
    Thor

Sitat Opprinnelig postet av lurer
    Er på jakt etter veldig små bakhøyttalere og har kommet frem til dette som beste alternativ.
    Norsk Audio Teknikk AS, Anthony Gallo, Cayin, Gryphon, Bladelius, Audiolab, Respons, Dynaudio, Kimber, Parasound
    (nederste typen på siden).

Dette er inkludert veggfester, men vet noen om de kan vris på for å justere posisjon osv?

Må ha små høyttalere nå midlertidig da jeg ikke har plass til større. Alternativer er å kjøre bare med fronter, senter og sub inntil videre. Hva mener dere?
    Er de Gallo høyttalerne såpass gode at de kan brukes på permanent basis? Trenger ikke så mye trøkk. Bare fin klar lyd.

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    1,229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for svar.
    Klar over at jeg ikke TRENGER surround, men pga av situasjonen med plass etc finnes det ikke noe sweet spot, da begge sofaene står på langs fra tv og bakover. Det var derfor jeg tenkte kanskje bakhøyttalere ville hjelpe på lyden.

Det blir jo bare midlertidig, men det kan jo strekke seg til et år kanskje så man må jo ha lyd i mellomtiden

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •