Nye surroundhøyttalere

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    1,229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Nye surroundhøyttalere

Jeg må ha tak i noen nye surround høyttalere da jeg ikke har plass til min B&W DM302 lenger.
    Kjøpte meg en 2 seter og en 3 seters sofa som tar opp plassen der mine B&W hang på bakveggen.

Det jeg trenger er da noen så små som mulig bakhøyttalere med så nøytralt som mulig utseende. Det henger et moderne abstrakt maleri mellom der de to høyttalerene skal henge så utseende er viktig i tillegg til lyd.
    Hvordan er eventuelt muligheter å ha surround høyttalerne hengene i taket?
    Lytteposisjon vil være ca. 0,5 meter fra bakvegg så de må eventuelt peke ganske mye nedover. Er dette en god løsning?

Tar i mot alle tips. Kan ikke legge ved bilde da jeg ikke er hjemme på noen dager.

EDIT: Tror ikke jeg kan strekke meg mer enn 3-4000,- Tar gjerne i mot tips på brukt også

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    1,229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    I mangel av svar på en 17. mai så har jeg letet litt rundt selv.
    Kom vel frem til at de Anthony Gallo satelittene ser bra ut, og også andre har anbefalt dem her inne. Noen som kjennertil dem? (de nederst på siden)
    Norsk Audio Teknikk AS, Anthony Gallo, Cayin, Gryphon, Bladelius, Audiolab, Respons, Dynaudio, Kimber, Parasound

Skal inntil videre parre dem med B&W og SVS, så de trenger jo ikke spille dypt.
    Vil disse passe med B&W tror dere?
    Klar fin lyd er vel det viktigste her. Ikke noe rocka lyd nødvendigvis...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •