Satelitt-/små høytaleroppsett m/sub

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer Larsemann sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    131
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Satelitt-/små høytaleroppsett m/sub

Skal kjøpe "noe smått", etter vi har giftet oss.....ops: , og har sett veldig på SVS SBS 01 med PB12 NSD.

Det er ettersom jeg har lest meg til ett knallkjøp.

Er det andre systemer som kan måle seg ifht pris som jeg har ikke har fått med meg, eller er denne comboen det jeg skal satse på?

Håper på mange kloke og gode svar. :-D

Lars

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Anthony Gallo sitt satelitt system, som i høy grad er beregnet på bruk i hjemmekino er jo meget anerkjent. Disse får man i flere forskjellige utgaver:

Gallo home cinema system - surround sound entertainment

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    1,229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av limvingen
    Anthony Gallo sitt satelitt system, som i høy grad er beregnet på bruk i hjemmekino er jo meget anerkjent. Disse får man i flere forskjellige utgaver:

Gallo home cinema system - surround sound entertainment
    Slik info er lite nyttig hvis en ikke får med hvor man kjøper det. Hvordan skal en vite pris og eventuelt hvor en kjøper noe slikt?
    En ting er gode høyttalere men hvis bruker er ute etter å finne det en får mest/best for pengene må en ha med pris eller salgssted etter min mening

EDIT: Ser prisene på siden, men ikke norske forhandlere. Nå er jo ikke det et krav sikkert, men jeg ville valgt noe jeg kan finne i Norge.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lurer
    Slik info er lite nyttig hvis en ikke får med hvor man kjøper det. Hvordan skal en vite pris og eventuelt hvor en kjøper noe slikt?
    En ting er gode høyttalere men hvis bruker er ute etter å finne det en får mest/best for pengene må en ha med pris eller salgssted etter min mening

EDIT: Ser prisene på siden, men ikke norske forhandlere. Nå er jo ikke det et krav sikkert, men jeg ville valgt noe jeg kan finne i Norge.
    Forhandler:

Norsk Audio Teknikk. Her finner du alle priser under "Diverse" og viderer "Prisliste"

Norsk Audio Teknikk AS, Anthony Gallo, Cayin, Gryphon, Bladelius, Audiolab, Respons, Dynaudio, Kimber, Parasound

Ellers er det lov med litt egen innsats og ikke forvente å få alt på et sølvfat.

Inne på Anthony Gallo's internett side ligger det jo informasjon om hvem som er forhandler i norge!!! :

Anthony Gallo Nucleus Micro, A'Diva and Due speakers for hi fi & home cinema

.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    1,229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Forventer ikke at alt skal serveres på et sølvfat, men det er veldig praktisk og ofte gjort her på forumet.
    Ellers beklager jeg hvis jeg var litt kjapp på labben men link til forhandler

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •