er det noen som fikser høytalere på sørlandet (evt kristiansand)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

er det noen som fikser høytalere på sørlandet (evt kristiansand)

Noen som vet om noen som er flinke til å skifte diskant til min Infinity sm video centerhøytaler?

Kjøpte meg nylig en NAD T763 v2 receiver. Den er koplet til to Infinity sm 155 i front, med Infinity sm video i midten og to Infinity sm bak... men det er litt skurring i lydbildet, og jeg søkte meg frem til diskanten på center høytaleren. skifta kabel og se om det hjalp, men det var liten eller ingen bedring... prøvde å kjøre ene fronthøytaleren på center inngangen, så nå vet jeg at det ikke er utgangen på receiveren... - høytalerne mine er nesten 15 år gammle, men jeg digger dem like mye fortsatt og vil ha dem minst et par år til. men da må jeg nok få bytta den diskanten i center høytaleren min først. så om jeg blir anbefalt flinke folk her på sørlandet (evt i kristiansand, hvor jeg bor) så hadde det vært flott...

da jeg kjøpte høytalerne for lenge siden drev jeg dem med en NAD AV716.. kanskje ikke helt i klasse med høytalerne hva strømkrav gjelder, men det gikk helt greit... men t763'en er helt rå ( i mine øyne ihvertfall)

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hmmm....

Har du kikket på filteret?

Kjøpte et par Infinity Kappa 70 på 90-tallet en gang. Der var diskanten gåen (sa selger). Jeg skrudde av det nederste basselementet og tok ut filteret. Div loddingen hadde "dampet" vekk. Det var bare å "lodde opp igjen" så var de OK!
    Ta en kikk på filteret, kanskje du er like heldig som meg.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    569
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kanskje han her kan være til hjelp...
    hoyttaler

Mvh Rune

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tør ikke åpne høytalerne, redd for å gjøre noe galt, så jeg trenger hjelp.. (helst i kristiansand, hvor jeg bor..)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •