Subwoofer - SVS eller intet? - Side 14

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 14 av 14 FørsteFørste ... 4 10 11 12 13 14
Viser resultater 261 til 263 av 263
    Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av HåkonN
    a) Det er kremargumentet hver gang det blir nevnt noe negative erfaringer om SVS, "da kan ikke du kalibrere". Dette argumentet faller selvfølgelig bort med en gang det snakkes om andre merker, noe jeg finner litt merkelig. 2 av 3 demoer jeg har fått på SVS har har de vært kalibrert. For ordens skyld har jeg ikke hørt på dine Ultra-tuber, om det gir deg litt mer ro i magen.

Sitat Opprinnelig postet av Notodden
    Synes det ligner veldig på dette kremargumentet? Sitat: "Du må gjerne ha din mening om hvordan DD-18 er lydmessig og gjerne mene SVS er 100 ganger bedre, men å si at den "tåler veldig lite" tyder på at du enten A: ikke har klart å kalibrere/integrere den skikkelig B: det var noe feil på den C: du stiller unaturlig høye krav."
    :LOL:

Egentlig det eneste vettuge som har blitt sagt/skrevet her på over hundre poster.

Hva med å bli enige om at man er uenige? Denne diskusjonen er ikke barnslig lenger engang.

BTW: Jeg avslutter mitt abo. på denne tråden NU!
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Intermediate a|ex sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Velvel, den der må jeg nesten si ga meg en liten latter, nå det er sagt så må jeg jo si meg enig med Håkon i at om man skal unngå å bli imponert over toppmodellene til både SVS og Velodyne, så kan det være noe som tyder på at subben ikke spiller under normale forhold. For en ting kan vi vel være enige om, og det er at både SVS og Velodyne er knakende gode subwoofere. Så får man heller få lov til å ha sine personlige preferanser i fred. Nå melder jeg meg ut av denne debatten og nyter en deilig sommerkveld..

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    LOL... utsagnene lignet vel kanskje litt mye på hverandre... Jeg står uansett for hva jeg sa i begge utsagn, men jeg skal inndrømme at jeg dro på smilebåndet når jeg så det.

Flott at vi endelig er enig om noe Alex.

Side 14 av 14 FørsteFørste ... 4 10 11 12 13 14

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •