Er Dynavoice oppskrytt? - Side 6

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 6 av 6 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6
Viser resultater 101 til 106 av 106
    Intermediate Megawatt sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    536
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hehehe!!

Denne er en flott tråd! Mange artige diskusjoner og meninger!

Personlig må jeg henge meg på gjengen som mener Dynavoice leverer MYE lyd for pengene.

Min bror har nettopp kjøpt seg hus som han snart skal ta over, og i den annledning slo han til på et par M-65 som selges på netthandelen i disse dager. Mener han kom ned på 1400kr inkl. frakt på de. Altså noe billigere enn i butikkene.

Vi koblet opp høyttalerne på min RX-V2700 og en eldre Cambridge CD-spiller. Brukte noen tykke Proson-høyttalerkabler som man får kjøpt på blant andre Surround.no. Høyttalerne fikk rundt 50 cm til bakvegg, men jeg er usikker på om vi plugget igjen rørene bak.

Til å begynne med virket høyttalerne noe harde. Med litt masete diskant og en fattig bass, men etter en 3 timers spilling begynte de (allerede) å mykne til, og vi ble begge imponert over gjennomsiktigheten i lydbilde, samt et stramt og tydelig mellomtone/bass-område. De spillte høyt uten at vi mistet oversikten i lydbildet.

Nå var det jo slik at vi "tok oss eit par glass" under lyttestunden, men dagen derpå låt høyttalerne akkurat like bra.ops:

Har hatt B&W 603 før og synes ikke at Dynavoice gav like flott lyd etter min smak, men de er ikke langt unna. flott lyd for en svært billig penge! ANBEFALES.

Intermediate AVFredrik sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    855
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mine F6 blir i hvertfall bedre og bedre, jo mer jeg lytter.

Intermediate Tigerberget sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,803
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tror faktisk det er mange som dømmer høyttalerne nord og ned fordi de er for billige rett og slett.
    Hadde de veid 20 kg ekstra og kostet 5-6 tusen for paret, så hadde F6 blitt mer akseptert.
    Nå er det bare "no billig drit" som ikke koster mer en et par drinker på byen og Taxi hjem.

530kr gav jeg for et par på netthandelen for å teste hvordan de låter, og det er jo en latterlig lav sum i forhold til hva de presterer.

Intermediate eddie sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    i forhold til pris så er Dynavoice helt rå ikke værre enn det.kjøpte en pioneer receiver og dvd spiller på tilbud på elkjøp til disse høytalerne,altså 3 lapper for alt og det spiller vel dritten av alt annet i den prisen

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

hmm

f6 e nokk bra høytallera men det e jo ultra slim budjett klasse då
    hadde nokk heller kjøpt et par små, brukte b&W eller jmlab tell 3-4 lappa om eg hadde så dårli råd då har man nu værtfall nåkka så imponere i forhold tell størrelse + di dynavoice høytalleran e jo urstygg ? ligna litt på dantax ? har folk sånt i stua si? :twisted:

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tigerberget
    Jeg tror faktisk det er mange som dømmer høyttalerne nord og ned fordi de er for billige rett og slett.
    Hadde de veid 20 kg ekstra og kostet 5-6 tusen for paret, så hadde F6 blitt mer akseptert.
    Nå er det bare "no billig drit" som ikke koster mer en et par drinker på byen og Taxi hjem.

530kr gav jeg for et par på netthandelen for å teste hvordan de låter, og det er jo en latterlig lav sum i forhold til hva de presterer.
    Synd jeg ikke fanget opp denne før nå.

De høyttalerene fins selvfølgelig Tigerberget. De heter bare XTZ istedet

Side 6 av 6 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •