Høytalere til Onkyo TXSR674E?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    43
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Høytalere til Onkyo TXSR674E?

Er helt blank og trenger fagkyndig hjelp.
    Har nå jamo magic-14 som sikkert er 15-20 år gamle?Fulgte med i en komplett JVC stereo pakke dengang.Tror ikke det er noe billig høytalere men har egentlig ingen peiling.
    Hva vil dere annbefale av nye fronthøytalere til denne hjemmekino recieveren?
    Vet heller ikke hva jeg må regne med å betale heller?
    tips takk........

Newcomer R-M-I sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    172
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bossman
    Er helt blank og trenger fagkyndig hjelp.
    Har nå jamo magic-14 som sikkert er 15-20 år gamle?Fulgte med i en komplett JVC stereo pakke dengang.Tror ikke det er noe billig høytalere men har egentlig ingen peiling.
    Hva vil dere annbefale av nye fronthøytalere til denne hjemmekino recieveren?
    Vet heller ikke hva jeg må regne med å betale heller?
    tips takk........

Har akkurat samme reciever som deg :P Selv kjører jeg Dynavoice front og en jamo 6510 aktiv sub på denne forsterkeren...i tillegg til senter og bakhøytalere av et heller ukjendt merke(for meg i allefall) :P "koda" :P
    Men det spiller bra i det minste Om du er ute etter dvd-spiller også, så er Onkyo DV-SP404 et bra valg....og står i veldig bra stil til recieveren...
    Sjekk forresten ut bilder osv. på "min hjemmekino" om du vil
    Trykk lenken i signaturen min

Intermediate marius_arnesen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    635
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvor mye er du villig til å legge i nye høyttalere?

Jeg har hørt patos lyric 402 på den nevnte forsterkeren og det låt knall bra. Spessielt på film, lyden av sverd som blir slått mot hverandre og glass som knuser etc låter utrolig bra.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    43
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av R-M-I
    Har akkurat samme reciever som deg :P Selv kjører jeg Dynavoice front og en jamo 6510 aktiv sub på denne forsterkeren...i tillegg til senter og bakhøytalere av et heller ukjendt merke(for meg i allefall) :P "koda" :P
    Men det spiller bra i det minste Om du er ute etter dvd-spiller også, så er Onkyo DV-SP404 et bra valg....og står i veldig bra stil til recieveren...
    Sjekk forresten ut bilder osv. på "min hjemmekino" om du vil
    Trykk lenken i signaturen min
    sjekka ut linken,vet ikke om jeg har plass til de......da de så fryktelig store utops:
    Fant dem til under 2000,- paret på nettet.....meget hyggelig pris :-)

sjekka også ut patos lyric 402 men de var en del over mitt budsjett.Hadde tenkt max 4-5 lapper

Newcomer R-M-I sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    172
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bossman
    sjekka ut linken,vet ikke om jeg har plass til de......da de så fryktelig store utops:
    Fant dem til under 2000,- paret på nettet.....meget hyggelig pris :-)

sjekka også ut patos lyric 402 men de var en del over mitt budsjett.Hadde tenkt max 4-5 lapper
    Høytalerene er dype...men ikke så brede Og de spiller ekstremt bra...i allefall i forhold til prisen :P fikk 9/10 i Lyd og bilde for en stund siden

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har PSB image på en 701 fra samme fabrikant. Riktignok med en effektforsterker på frontene, men syns det høres bra ut. De nye skal i tillegg være bedre i diskanten enn de jeg har. Et par T55 kanskje?
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •