Hvordan koble Bose Lifestyle til HDTV ?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvordan koble Bose Lifestyle til HDTV ?

Heisann jeg har bose lifestyle 28 series 3 som jeg kjøpte i USA. Så har jeg et full HD tv. Så lurte jeg på hvordan man kobler bose systemet slik at man får full ytelse av det me tanke på hdtv. Det sto noe om dette i bruksanvisingen men jeg forsto ikke så mye av det. Noen som har erfaring eller gjort dette før? Og vet hvilken ledning jeg skal kjøpe og hvor?

takk

Intermediate Pinguz sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tygga
    Heisann jeg har bose lifestyle 28 series 3 som jeg kjøpte i USA. Så har jeg et full HD tv. Så lurte jeg på hvordan man kobler bose systemet slik at man får full ytelse av det me tanke på hdtv. Det sto noe om dette i bruksanvisingen men jeg forsto ikke så mye av det. Noen som har erfaring eller gjort dette før? Og vet hvilken ledning jeg skal kjøpe og hvor?

takk
    Nå får man jo ikke no HD ut av den, men beste tilkoblings måten er vel med component og optisk.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja d sto noe om det. Men jeg er ikke sikker på hvordan man gjør det. Hvilke ledning er d man trenger da? hva er best av komponent og optisk? hva er komponent osv.? har du noe bilder etc. av de forskjellige tinga?

Intermediate Tor Ole sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    698
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Visst du har muligheten så er det bare og dra til hificenterkjeden, så di kan vise hvordan du gjør dette,

for og få best bilde må du bruke component, altså rgb. (Rød,grønn, blå)
    da må du altså ha en component kabel,

visst ikke kan du vente litt, for i løpet av måneden kommer Bose med en overgang,fra for eksempel component, til hdmi, og har oppskalerer innebygd, så du får et enda bedre bilde.

men som sagt ta kontakt med en hificenter butikk, og spør om hjelp der.

lykke til

Mvh.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ahh jasså. Tusen takk. Da kan jeg vente litt, siden jeg kun trenger egentlig lyd fra anlegget. Da er d bare å koble en optisk lyd kabel fra pc`en til media centeret eller er d like bra lyd me en vanlig phono kabel? Bruker bilde fra pc`en heller til og se film osv siden jeg kobler DVI/HDMI så da er d np.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •