Romperister, mer lyd i rommet?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Romperister, mer lyd i rommet?

Har tenkt på å montere noen elementer som romperister i sofaen. Lurer litt på om disse vil bidra med mer bass i noen grad eller i stua. Eller er det slik at det bare de som sitter i den aktuelle sofaen som får "glede" av disse elementene.

Grunnen til at jeg spør er at jeg sikkert kommer til å bytte ut suben min med en som er fysisk mindre, men jeg vil gjerne beholde noe av trykket som denne gir.

Vil antakelig bli 4 stk 12" eller 15" elementer i sofaen dersom dette blir noe av.

Har en DaliSWA-15 sub, regner med at det enten blir en XTZ 99W12 eller SVS SB12 i stedet for Dalien.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    75
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Har tenkt på å montere noen elementer som romperister i sofaen. Lurer litt på om disse vil bidra med mer bass i noen grad eller i stua. Eller er det slik at det bare de som sitter i den aktuelle sofaen som får "glede" av disse elementene.

Grunnen til at jeg spør er at jeg sikkert kommer til å bytte ut suben min med en som er fysisk mindre, men jeg vil gjerne beholde noe av trykket som denne gir.

Vil antakelig bli 4 stk 12" eller 15" elementer i sofaen dersom dette blir noe av.

Har en DaliSWA-15 sub, regner med at det enten blir en XTZ 99W12 eller SVS SB12 i stedet for Dalien.
    Hos meg vertfall hjalp dette på hele rommet og jeg er emget fornøyd med hvor mye trykk dette ga i resten av rommet

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva slags sub har du i tillegg, og hvilke/hvor mange element har du i sofaen?
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    75
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Hva slags sub har du i tillegg, og hvilke/hvor mange element har du i sofaen?
    Jeg har kun 1 12" under sengen. byttet ut med det ellementet som satt i hjemmekino settet mitt frodi jeg var missførnøyd med dette. helt grei lyd i rommet

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •