Gjør det noe om jeg plasserer subben slik? (Se tegning)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate marius_arnesen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    635
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Gjør det noe om jeg plasserer subben slik? (Se tegning)

hei. Bare lurte på om det gjorde noe om jeg plasserte subben slik (se bilde)
    eller må subben ha mye mer luft rundt seg? for det er den eneste måten jeg kan få plassert subben i mellom høyttallerne på, hvis ikke jeg kan sette den slik så må jeg ha den midt på gulvet, og det ser ganske merkelig ut.

Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har sett litt på ditt rom, du har vel ikke så mange andre muligheter, rommet ser veldig lite ut...
    Du trenger vel ikke absolutt ha subben imellem høyttalerne, men løsningen du har der ser ikke så verst ut. For å motvirke de ekstreme vibrasjoner du vil få i ditt rack må du sikkert ha noen Tema Isolator under subben....eller bygge et nytt rack med plass til komponenter på begge sider av subben, 2 kuber på hver sider av subben, og en topphylle. da vil subben jo stå på gulvet under hyllen, og ikke inne i racket. Det er jo egentlig bare å fjerne den hyllen subben står på...
    Hvor skal den senter plaseres da ?
    men prøv det ut først, kanskje det vil fungere fint...

Active CW Lover sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av marius_arnesen
    hei. Bare lurte på om det gjorde noe om jeg plasserte subben slik (se bilde)
    eller må subben ha mye mer luft rundt seg? for det er den eneste måten jeg kan få plassert subben i mellom høyttallerne på, hvis ikke jeg kan sette den slik så må jeg ha den midt på gulvet, og det ser ganske merkelig ut.
    Det burde da gå siden du har elementet å røra vent utover

Intermediate marius_arnesen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    635
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Niels Nielsen
    Har sett litt på ditt rom, du har vel ikke så mange andre muligheter, rommet ser veldig lite ut...
    Du trenger vel ikke absolutt ha subben imellem høyttalerne, men løsningen du har der ser ikke så verst ut. For å motvirke de ekstreme vibrasjoner du vil få i ditt rack må du sikkert ha noen Tema Isolator under subben....eller bygge et nytt rack med plass til komponenter på begge sider av subben, 2 kuber på hver sider av subben, og en topphylle. da vil subben jo stå på gulvet under hyllen, og ikke inne i racket. Det er jo egentlig bare å fjerne den hyllen subben står på...
    Hvor skal den senter plaseres da ?
    men prøv det ut først, kanskje det vil fungere fint...
    Ja, jeg kan jo bare prøve å fjerne hyllen under subben så den står direkte på gulvet, og legge inn noen noen sånne isolatorputer under og på sidene. Det burde vel funke bra.

centeren bliir plassert i en egen hylle over subben, (se paint bilde, orka ikke tegne den i sketcup, og hylla skal egentlig stå i midten, ble bare litt slurvete.)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •