Senter og sub til Dynavoice M-65?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 10 av 10
    Newcomer Ninjaspliff sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    97
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Exclamation Senter og sub til Dynavoice M-65?

Hei.

Jeg er nybegynner og har tenkt å kjøpe mitt første hi-fi/surround anlegg. trenger i den anledning et par tips. Ha i bakhodet at jeg har et pressa budsjett, alt over 10.000 svir.

Vurderer Dynavoice Challenger M-65. Har lenge vurdert Dali Concept 8 og Dali Suite 2.8 (med reciever, sub, senter og bak havner jeg da på 16.000+), men lurer på om jeg bare skal gå for M-65'ene. Har intrykk av at du får kanonbra lyd i dem, og kombinert med en f.eks. HK 245, så regner jeg med at disse spiller like bra som Suitene (i alle fall 95%). Enig?

Et problem er da, hvilken senter og sub skal jeg gå for da? Noen som har peiling? Har hørt at man må/bør ha senter fra samme produsent - helst samme serie. Hva mener dere jeg kan bruke i kombo med M-65 og en HK AVR245?

:?

Intermediate marius_arnesen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    635
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Center:
    Högtalare, Hifi och Hemmabio på Fynda.se
    Det å ha center fra samme serie lønner seg virkelig, hvis ikke så kan centern skille seg veldig fra hovedhøyttalerne, og det vil låte rart.

Subwoofer:
    XTZ 99 W10.16 Pianolakk'
    Har nettop fått denne selv, og må si jeg er virkelig imponert over lyden, i alle tester så har den fått meget god kritikk, og det stemte virkelig. Den er litt avhengig av riktig plassering, men når man har fått plassert den riktig, og fått stilt inn alt riktig så blir det knall.

Newcomer R-M-I sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    172
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0