Nye hjemmekino-høyttalere til H/K 635 - tips? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 24 av 24
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    164
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hei! Jeg hadde b&w 603 S2 og tilsvarende b&w center, og var på ingen måte en nedgradering tvert i mot!

Newcomer mortifer sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    syns LC1 følger frontene godt, men har en plass bør du sikkert velge LC2. Valgte LC1 pga at jeg vil ha mulighet til å sette den i stereo benk.

Active
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    391
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vetteman:
    Jeg tenkte faktisk på Vokal 2, og rent fysisk syns jeg den virker litt puslete. Men spesifikasjoner er naturligvis ikke alt, så jeg tviler ikke på at den skaper et størrre lydbilde enn hva jeg antar.

mortifer:
    Det er litt synd at det ikke er to versjoner av LC2, men jeg tror jeg skal få det til.

Krispo:
    Det tar jeg til etterretning. Vil jo være litt dumt å betale ekstra for dårligere lyd.

Nei, lett skal det ikke være. Hadde jeg vært en sånn som byttet høyttalere hvert halvår, så hadde det gjort prosessen lettere. Men nå har ikke jeg råd til å bytte høyttalere så ofte, og da må jeg gjøre skikkelig forhåndsarbeid før jeg slår til.

Det er godt mulig jeg blir nødt til å låne med meg hjem noen alternativer fra Klubben og Hi Fi Center Kjeden. Hvordan stiller forhandlerne seg til utlån av produkter? Kan tenke meg at det ikke er så fryktelig populært. I hvert fall ikke hvis man leverer de tilbake.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    164
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du kjøper brukt, trenger du nødvendigvis ikke gå så veldig i tap for å bytte til en annen høytaler løsning. Noen ganger kan du faktisk gå i overskudd! Men når man kjøper nytt, så risikerer man å miste en slant med penger om man ønsker å selge det igjen.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •