høyttalere til nad c272

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

høyttalere til nad c272

heisann=) jeg har en NAD c272 som jeg egentlig skal selge, men vurderer kanskje å bare beholde den og kjøpe meg noen nye høyttalere som passer fint sammen med den.. så det jeg vil ha her da er gjerne litt hjelp til å finne ut av hvilke høyttalere jeg kan se på.. jeg har en liten stue på ca 25m2, og hører for det meste på pop og rock..
    hvilke høyttalere ville DU valgt?
    makspris på 5000, både brukt og nytt
    både gulv og stativhøyttalere

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva med CV VE-12 ?! De popper og rocker veldig . Og passer den forsterkern meget bra. Men nå vet ikke jeg helt hva du er ute etter da, lydmessig. Vil du ha stativ høyttaler som rocker, så er Infinity Beta 20 veien å gå. Koster 3000kr.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Høyttalervalg er en veldig individuell affære, det kommer an på hva du selv oppfatter som bra/fin lyd, og hvor mye "trøkk" du er ute etter...
    Selv har jeg stua full av NAD og Cervin Vega, og mer rock`n roll-lyd til den prisen tror jeg du skal lete lenge etter! Cervins 10"-12" høyttalere ligger mellom på 4 og 5 tusen og burde således passe ditt budsjett. Ser også de har en mindre 8" til litt over 2, men selv har jeg CLS-serien så jeg vet ikke hvordan den er. Har selv to stk 272, og din klarer glatt å dra både 10" og 12" Cervin hvis du bestemmer deg for det :-) Neppe noe i nærheten av det som feinschmeckerne definerer som HiFi og tar litt plass, men er sykt gøy!

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg skal ikke ha cerwin vega, har akkurat solgt mine cls215 og vil prøve noe annet merke

Intermediate Keltern sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    559
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Brukt Klipsch da? Må da være et steg opp? Et ganske greit steg også vil jeg tro..

De største til Dynavoice da? M85 er det vel.. Eller er det ikke interessant?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •