Edit: Nye høyttalere på plass. Dali Concept og Ikon - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 25 av 25
    Active teoh sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    328
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Samboere altså skulle tatt en titt på dem likevel, har funnet ut at damer finner de veldig nøytrale og greier med frontgrillene på, selv om de ikke er videre begeistret når de er tatt av

Active
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    317
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skummel sort de samboerene... Ble nødt til å plukke ned alt utstyret i dag, for nå skal en ny reol på plass. Sånn er det når vi har liten plass, og må ha 'kinoen' i stua.

Jeg synes Klipsch ser tøffe ut, men jeg tror nok jeg skal bli godt fornøyd med Daliene også Skal hente dem i midten av april, og er i mellomtiden høyttalerløs... Fy fafo det høres lenge ut.
    Samsung UE55F8005 | Pioneer SC-LX72 | Oppo BDP-103 | Dali Mentor 8 / Mentor Vokal / Concept 1 | Velodyne CHT-10
    Xbox One | aune X1 dac | AKG Q701 | Philips Fidelio X1 | Turtle Beach Stealth 500X | Sennheiser Momentum on-ear | Harmony Ultimate

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    1,229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg synes Klipsch ser litt kjedelige ut. Utseende står som sagt ikke i stil med lyden men tror ikke jeg hadde "fått lov" til å ha klipsch her heller. Vi kan sjefe på noen områder men på interiør er vi i bakleksa :???:

Newcomer stigarve sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    299
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har selv C8, og er kjempe fornøyd! Selv falt jeg på Suite 0.8 centeren, da Suite og Concept har forholdsvis lik klang. Lyden er enorm i senterkanalen nå!

Active
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    317
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Dali på plass

Ah!
    Hentet høyttalerene på torsdag, og har såvidt hatt tid til å prøve Concept 8 på litt musikk. Foreløpig er det stort sett Eric Clapton og Korn som har fått prøvd seg. Hadde store problemer med å avslutte lyttingen, for å si det sånn. Det er virkelig gøy å ha såpass lyd hjemme

I kveld blir det antakeligvis tid til å høre hvordan Ikon Vokal 2 og Concept 1 fungerer til film også. *Glede seg*
    Samsung UE55F8005 | Pioneer SC-LX72 | Oppo BDP-103 | Dali Mentor 8 / Mentor Vokal / Concept 1 | Velodyne CHT-10
    Xbox One | aune X1 dac | AKG Q701 | Philips Fidelio X1 | Turtle Beach Stealth 500X | Sennheiser Momentum on-ear | Harmony Ultimate

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •