hvilke høytaler?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    30
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

hvilke høytaler?

Jeg har nå et sett med klipsch sp1 til front høytalere og en klipsch ksf-c5 senter høytaler.dette var noe jeg kjøpte brukt ifra en fyr, usikker på alder og hva dette eventuelt kosta den gangen det var nytt.

har tittet på et front høytaler sett ifra proson som heter reality 69. ser ut som noen store beist hvertfall. og man kan gjøre kupp på dem ifra netthandelen.

er disse noe og ha? hvordan stiller disse forhold til klipsch sp1 høytalerene?
    eventuelt ha disse proson høytalerene til kun når man spiller høy musikk og bruke klipsch settet ved film snurring

finner ikke noe stoff om disse sp1 høytalerne her inne men jeg syns dem låter bra, men lyst på noe nytt, eventuelt bruke klipsch høytalerne til bak høytalere.

Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MatsH
    Jeg har nå et sett med klipsch sp1 til front høytalere og en klipsch ksf-c5 senter høytaler.dette var noe jeg kjøpte brukt ifra en fyr, usikker på alder og hva dette eventuelt kosta den gangen det var nytt.

har tittet på et front høytaler sett ifra proson som heter reality 69. ser ut som noen store beist hvertfall. og man kan gjøre kupp på dem ifra netthandelen.

er disse noe og ha? hvordan stiller disse forhold til klipsch sp1 høytalerene?
    eventuelt ha disse proson høytalerene til kun når man spiller høy musikk og bruke klipsch settet ved film snurring

finner ikke noe stoff om disse sp1 høytalerne her inne men jeg syns dem låter bra, men lyst på noe nytt, eventuelt bruke klipsch høytalerne til bak høytalere.
    Nå har jeg ikke hørt sp1, men ser at den har fått relativt god omtale her: Klipsch SP-1 Reviews at AudioReview.com
    Kjøp de proson greiene og bruke de eller evt noen andre klipsch som bakhøyttalere;-)

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    30
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja, men da blir nok proson 69 for store til bakhøytalere dem er 1.5 meter høye og veier 45kg stk står det. hehe.
    men kanskje gå for noen mindre bak høytalere som proson 63
    og beholde klipsch settet forran og eventuelt legge penger i ny forsterker. ikke noe og skryte av den som står her nå:?

Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja tror du liker litt høy musikk og det som er greit med Klipsch er at de har god følsomhet. Dvs. at de ikke er like kravstor mht. kraftig forsterker. Men, jo bedre strøm den kan levere jo mere får du igjen;-) Oh hvis du trenger mere bass så kan du alltids kjøpe en subwoofer senere.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •