Noen som har fått CM7 levert?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Noen som har fått CM7 levert?

Er det noen som har bestillt og fått levert B&W CM7 i år? Jeg bestillte mine i januar og fremdeles har ikke hifiklubben fått de inn. Leveringsdato har blitt endret 3 ganger. Nå sist til 14. mars, jeg ser på nettsiden til hifiklubben at de i dag har endret dette til 1. april.

Syntes det er rart å vente 2-3 mnd. for levering av en masse produsert høyttaler og lurer på om andre har klart å få dem i hus i år?

Hva kan eventuelt være problemet, B&W som ikke klarer å levere? Noen som vet noe?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Fikk levert i begynnelsen av februar

Hadde ventet 1 måned. Den som venter på noe godt... Men 3 mnd. begynner å bli lenge.

Intermediate Pug-Nose sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    960
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg hadde isåfall brukt de mndene til å lytte til andre, alternative høyttalere!!!

Synes det er rart ikke B&W øker produksjonen på disse, ettersom de har blitt så populære..

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, jeg har såklart lyttet til flere andre men, utvalget begrenser seg til 5 sjapper i byen. Jeg har hørt på JBL, System Audio, Dali og Triangle sine modeller i noenlunde samme prisklasse. CM7 ble den som hørtes best ut for meg.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva slags farge har du bestilt? Jeg bestilte CM7 i rosewood rundt juletider og dette tok ca 1,5 uker. Skulle jeg ha noen annen farge måtte jeg vente minst en måned.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er de 2 røde utgavene de har problemer med å få tak i tror jeg. Den lyse har jeg blitt tilbudt hver gang jeg har sjekket leveringstid.

Intermediate Spectre sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    938
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det tok ca 1 mnd for min del (rosenut), bestilte 16.1 og de fikk de inn 19.2. Senterhøyttaleren og CM1 hadde de inne på lager (tok bare med meg CM7 + CMC).

Intermediate Gimsegutten sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    665
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bestilte wenge (den fineste fargen!) et par dager før jul. De kom i slutten av januar. Ble da fortalt at jeg var heldig som fikk tak i akkurat disse. HFK hadde samme dag fått mail fra B&W om at denne farven var utsolgt i hele Europa og at det kunne gå langt utpå våren før de kunne levere til HFK igjen. Men de er verdt å vente på!

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bestilte CM7 rundt 1.mars i rosenut. Snakket med HFK rundt 15 mars. De kunne se at de begynnte å komme inn på hovedlageret. Etter hvert som de får de inn i butikkene, vil de begynne å sende ut. De leverer etter bestillingsdato. De som har bestilt først, får først. Ikke mer en rett og rimelig det.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •