XTZ høyttalere, noen som har prøvd disse?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Active
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

XTZ høyttalere, noen som har prøvd disse?

Jeg ser på Fyndborsen.se at de selger et høyttalermerke som heter XTZ. (www.xtz.se) Er det noen som har prøvd høyttalere fra denne produsenten?

Høyttaleren XTZ 99 ser spennende ut til hjemmekinobruk. To moduler, en aktiv bassmodul med to 8". Og en mellomtone/diskant-modul med bånddiskant... Men hvordan spiller det på musikk?

Mvh C

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har kjøpt et par av toppmodulen...har levert de inn på P.M audio i Kr.Sand for testing, skriver mer når jeg har fått beskjed om hva han syntes..

Det er forresten noen skikkelig fine høyttalere, og til den prisen skal det mye til for at høyttalerene ikke er verdt det! (tenker da på 99WMT)

MVH Eirik

Active
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Flotte greier! Det er toppmodulen jeg er mest spent på, om den spiller bra nok, den må jo duge til musikk også...
    Hvis den gjør det så blir det jo spennende å se om bassmodulen er så bra at man får de til å spille "sømløst" sammen. Har desverre hørt et par lignende høyttalere som ikke fikk dette til tidligere.

Setter veldig pris på å høre hva PM Audio, eller du synes om de når de er ferdig testet... (balooba(a)online.no)

Mvh C

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    mens du venter kan du jo lese litt her:

http://www.prisjakt.nu/forum/index.p...c=48267&st=210

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei igjen!

Var å henta høyttalerene etter det som skulle vært testing i helga! Han hadde ikke fått hørt et sekund på de fordi han hadde hatt for mye å gjøre. Men han hørte ti minutter på de i forrige uke og ble ikke særlig imponert.

Jeg har personlig en mistanke om at de ikke er ordentlig innspilt enda, og at dette kan forklare litt at han ikke var fornøyd!

hilsen Eirik

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •