Høgtalar til 10W røyrforsterkar?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 25
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Høgtalar til 10W røyrforsterkar?

Hei!

Eg treng litt hjelp. Eg får snart ein 10W røyrforsterkar i posten, og må finne gode høgtalarar som passar. Krav:

- Nokso nøytrale - ingen dipp i mellomtone!
    - Ikkje større enn vanlege stativhøgtalarar
    - Billege
    - Skal kunne brukast til nær og halvnær lytting - eg skal bruke dei mellom anna som studiomonitorar
    - Må vera lett last for ein 10W røyrforsterkar

Eg treng altso mange gode tips, og gjerne kommentarar til det eg alt har sett på:

- Tangband, slik som dette, eller kanskje i ei brusflaske? :-). Muleg ulempe: Kanskje ueigna til nærlytting? Litt tungdrivne?
    - Billege trykkammerhøgtalarar, slik som dette (rødme). Får faktisk god kritikk her, og ser ut til å vera enkle å drive. Muleg ulempe: Ikkje brukbare til nærlytting? Ikkje nøytrale?

Dette var ikkje heilt enkelt, gitt. Eg går for anten å kjøpe eller byggje, og treng tips i båe retningar. Takk!

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei,
    10W er jo ikke "all verden", men så er det gjerne 10 ekte watt også.

Du klarer å få en del lyd ut av 10W, så lenge du har høyttalere med høy følsomhet, feks. da i nærheten av 100db/w/m.

Jeg har egentlig ikke så mye mer jeg kan bidra med, da jeg har lite erfaring med så følsome høyttalere, utenom da noen infinityer jeg har for salg.

De er forøvrig ikke noe for deg! hehe..

Men, ja.. XTZ har jo en pakke med sånne små "bose aktige" høyttalere, SVS har små høyttalere (Velkommen til L-Sound!)

XTZ sine kan du se på Surround.no tror jeg, iallefall på FYNDBÖRSEN - Hemelektronik på internet sedan 1997

Det er billig for slike små høyttalere, men du får jo selvsagt ikke i pose og sekk! Krever sub i tillegg.

Jeg vet ellers ikke hva som er best av XTZ og SVS sine, men begge er jo såpass billig at du kan jo kjøpe/selge uten særlig tap.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Oslo Hi-Fi Center - Tlf: 22 01 04 30

Klipsch RB81? Kan hende det er noe, har forstått det slik at Klipsc og rør skal være bra match. Disse har følsomhet på 97dB også, og går ned til 46Hz, så på papiret skal det være grei match.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av DaButcher
    De er forøvrig ikke noe for deg! hehe..
    Hehe. Ikkje heilt billege, kanskje? Men der får du vel det du betaler for.

SVS-høgtalarane ser greie ut, men er ikkje særleg følsomme. Trur eg må finne eit par litt meir effektive. Men fin frekvenskurve! Kanskje brukbare til monitoring?

XTZ-høgtalarane blir nok litt mykje jalla. Dei Proson-høgtalarane eg linka til, verka faktisk litt sprekare. Og er ganske følsomme.

Takk for tips!

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Oslo Hi-Fi Center - Tlf: 22 01 04 30

Klipsch RB81? Kan hende det er noe, har forstått det slik at Klipsc og rør skal være bra match. Disse har følsomhet på 97dB også, og går ned til 46Hz, så på papiret skal det være grei match.
    Sant, men litt dyre - kanskje brukt? Dette er flotte høgtalarar, men eg er gjerrig.

Active Panasync sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av meinmycell
    Sant, men litt dyre - kanskje brukt? Dette er flotte høgtalarar, men eg er gjerrig.
    Gå for Klipsch RB-61, RB-51 eller RB-10 da
    Oslo Hi-Fi Center har jo også ett sett med Infinity Beta 10 demohøyttalere til 1695,- , mulig du også får prutet litt på dem?
    De vil nok ikke spille så høyt(88db/1w), men de spiller nok fint

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    http://avforum.no/avtorget/showprodu...5984&cat=last7
    Hva med disse? Kanskje ikke veldig følsomme, men spiller nok pent.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,

Active Panasync sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Disse er nok også bra ilag med rør
    Audiofoni AS

Eller skal du ha ett rep.objekt til 250,-? :twisted:
    http://avforum.no/avtorget/showprodu...t=13812&cat=12

Expert HoJ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    6,912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva er billig, hva er dyrt, litt greit å vite før vi pøser ut med forslag..
    Kjeller :Talk Electronics Tornado 3; Golden Tube Audio SEP-1; REL Stampede; Magnepan MG12; Audio-Gd nfb-2.32DAC; Squeezebox v3/Vortexbox; Vinylsnurrer: Luxman PD272/DL110pu/MyGroov;
    Stue : Audio Pro Addon T8/SB Duet;
    Kjøkken : SB Boom.

Følg oss på Facebook... HIFI Norge

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HoJ
    Hva er billig, hva er dyrt, litt greit å vite før vi pøser ut med forslag..
    Hehe... Neidå. Berre pøs på, eg har vinterferie og god tid til å lesa om ørti ulike høgtalarar. Blir berre glad for slikt!

Xavian hjå Audiofoni har eg sett på, og dei verkar fine - men enno litt over prisleiet mitt. I og med at eg får ein nokso billeg forsterkar, tenkte eg å setja ei slags øvre grense på høgtalarar på rundt 2000. Eg får ingen toppklasse-høgtalarar for det, såklart, men dette har litt med bruksområdet å gjera:

Høgtalarane kjem til å bli frakta litt rundt. Dei vil bli brukt til vanleg stereo samt nærlytting, og kjem til å stå i ulike rom - frå små til halvstore. Det skal uansett godt gjerast å finne høgtalarar som er supre til all slags bruk, so eg går etter budsjetthøgtalarar som gjer ein OK jobb. Dei brukte Audiovectorane ser litt greiare ut slik.

Og eg spør sjølvsagt fordi det støtt er moro å finne gode høgtalarar billleg, kort sagt gjera eit lite kupp :-D I beste fall kan eg kjøpe eit par og byggje eit anna par!

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Expert HoJ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    6,912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jo'a, men når svarene bare blir "litt dyre og Ikkje heilt billege" så har du en formening om hva slags pris vi skal se etter eller hur..?
    Kjeller :Talk Electronics Tornado 3; Golden Tube Audio SEP-1; REL Stampede; Magnepan MG12; Audio-Gd nfb-2.32DAC; Squeezebox v3/Vortexbox; Vinylsnurrer: Luxman PD272/DL110pu/MyGroov;

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    179
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva med tannoy fusion 1? billig høytaler med god lyd:-D
    test: Lyd og Bilde : Kjøpeguide

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HoJ
    jo'a, men når svarene bare blir "litt dyre og Ikkje heilt billege" så har du en formening om hva slags pris vi skal se etter eller hur..?

Unnskyld. Skal vera meir presis: Opp til 2000, gjerne byggesett eller brukt under det òg. Cirka. Skal slutte å tøve. Er takknemleg for at de gidd å bruke tid på meg :-)

Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Mye å velge i...
    Akkurat! Det finst eit hav av høgtalarar med pris opp til 2000. Det gjer sjølvsagt heile saken vanskelegare. Det avgrensar litt at dei skal drivast av røyr, og at eg skal bruke dei som studiomonitorar - og der skal liksom standarden vera plasseringsvenlege høgtalarar med god spreiing, toleranse for signaltoppar og nøytral frekvensgang, der spesielt mellomtonen ikkje skal gøymast bort.
    Det finst haugar og lass av slike høgtalarar òg, stort sett med innebygde forsterkarmodular. Eg har høyrt på eit par, men synest ikkje dei var gode - skrapande og skarp diskant, sjølv på plater eg oppfattar som gode. Eg vil heller ha type... eh... allbrukshøgtalarar.

Eg veit at "den beste høgtalaren" ikkje finst i dette tilfellet (heller). Og eg får ikkje prøvd alle. Difor er det greit med ein haug med frå- og tilrådingar, som det heiter på bokmål.

Alt i alt: Respekt! Bøyer meg og takkar fint.

Om eg vel eit sett ut frå råd herifrå, skal eg sjølvsagt melde frå når eg får kopla opp og prøvd.

Expert HoJ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    6,912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Henger bare med på tannoy fusion 1, til den prisen spiller disse meget godt..

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tannoy har mykje bra, ja.

Eg har delvis bestemt meg: Eg kjøper eit par 3" Tangband, byggjer opp eit par-tre ulike kasser rundt desse - alt frå søyler til brusflasker - og prøver meg fram. Eit byggjesett med 2 slike + filter og terminalar kostar 570. Det er ikkje dyrt.

I tillegg går eg på jakt etter andre høgtalarar! Av det eg har fått veta her, er det mykje bra. Tannoy har mykje fint. Og eg synest det er reint utruleg at eit par på komplett til under 500 for paret kan ha frekvensgang (innanfor +-6dB, vil eg tru) frå 50Hz til 32KHz, og følsomheit på 90 dB! Det er no ein ting med byggesett til den prisen, men kan ferdighøgtalarar til same pris verkeleg vera noko særleg? Eller desse, til 1300 for paret, som får gode kritikkar? Og med følsomheit på 91 dB? Spesielt av den fyrste luktar det litt. Eller det kan enkelt og greit vera eit skambra kjøp. Kva veit eg? Ingenting, er svaret.

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Disse da?

Koster litt mer enn de andre du nevner, men er innefor budsjettet ditt. De har en fleksibel løsning med tilpasning av diskantnivået som er gull verdt for spesielle lyttesituasjoner. Jeg likte den gulvstående versjonen DF-5 meget godt, ihvertfall.

Ref: Dynavoice - Dynavoice Definition DM-5

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sjå der ja! Dynavoice byrjar stygt å likne noko. Justering for diskant er fint. Bassrefleksrøyr bakover set vel ein del krav til plassering? Eit par tusen på fynda.se er vel brukbart - må berre rekne med litt frakt. Finst desse i butikkar her i landet?

Ah. Dette likar eg. Masse gode tips, snuse litt rundt, lesa meir om kvar enkelt og so kanskje tinge eit sett ein eller annan gong, kople opp og prøve... Mmmm. Livet er vel godt.:-D

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, de finnes her i Norge. Forsøk f.eks. Surround.no.

Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vet jo at dette overstiger dit budsjett med flere hundrede prosent, men se likevel :
    Upgrade Audio
    En annen mulighet er å lete etter et sett Lowther enheter, Coral Beta 8 el. lign. på E-Bay, der er en del links til DIY for kabinetter osv på nettet.
    Ellers, kommer du over noen brukte Audio Note høyttalere, da slå til på de...
    Innrømmet, den roffe linker til var jo lekker !

Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •