ny sub i mitt oppsett???

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Active
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    405
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

ny sub i mitt oppsett???

har klipsch rf-82 i front rf 10 bak å rc35 center+++ titt gjerne inom min kino for å se bilder å utstyr har lyst på en rsw10 eller rsw12 fra klipsch grise rå men har litt lyst på svs 2plus 2 å men denne er vel en del større en klipsch dvs bedre waf faktor på klipschene. så har noen kunnskap erfaring ang disse tre så vær vennlig å skriv noen ord.hvor høyt spiller disse mot hverandre osv:-D
    mvh glenn

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    klipsch spiller en del høyere en svs. Men svs har myyyyye mere grooom dypbass.

Jeg har SVS PB12 plus/2 til mine nye klipsch høytalere og syns de går gått sammen :-)
    Men den er en smule stor ja. Ca i størelse med en 32" CRT tv :-O og like tung he he

Plus/2 må du se på linken for lyd i suber: SUBwoofer Bass Challenge! Bli med på moroa

Intermediate atle99 sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    921
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har pb12 pluss/2 i sammen med mine rf-82 og er meget fornøyd. Har ikke hørt Klipsch subbene desverre. Men har hørt at SVS skal gå dypere og ha en jevnere frekvenskurve.

Intermediate kakehode sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,191
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har hørt et par subwoofere fra Klipsch, og det er morrosaker for all del, men har nå SVS CS20-39Plus, og den kan alt noen tilsvarende Klipsch-sub kan, med det lille tillegget at den går flatt ned til 16hz...

Det eneste som bekymret meg en smule før jeg gikk til anskaffelse av Klipsch var at kanskje subben ikke var helt på høyden dynamsik sett, men det har vist seg å være null og niks problem. Mine RF3 og tordenfuglen fra helheim, RC7, kan dras til sinnsyke nivåer med en dynamikk jeg har vanskelig for å beskrive med bokmål, og subwooferen følger med hele veien på alle måter.

Du kan jo også kjøpe f.eks. 2 stykk PB10 eller PB12, men det er fremdeles rimelig svære saker, så sjekk målene på lsound.no og planlegg litt før du kjøper om det blir SVS. Nå skal det også sies at Klipsch lager gromme subwoofere. Nei, de går ikke så dypt som noen SVS, men de ivaretar dynamikken Klipsch er så kjent for, og er skikkelige "morroprodukter"

Så har du plassen, kjøp SVS, men vil du ha mer gulv å gå på og ha alle høyttalere i samme design, kjøp Klipsch. Uansett gjør du ikke noe dårlig valg.

Active
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    405
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

sub

Sitat Opprinnelig postet av atle99
    Jeg har pb12 pluss/2 i sammen med mine rf-82 og er meget fornøyd. Har ikke hørt Klipsch subbene desverre. Men har hørt at SVS skal gå dypere og ha en jevnere frekvenskurve.
    oki
    takk for inspill. skal prøve å ordne en demo hos en forhandler snart. en klipsch jeg tittet på skulle visst gå ned i 21 hz er jo gromt det den hadde dobble 12ere:-D
    mvh

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •