Ingen subutgang på forsterkeren,via ht terminalene?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer samye83 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ingen subutgang på forsterkeren,via ht terminalene?

Vil ha litt ekstra bass når jeg spiller av musikken og har valgt å koble anlegget til xtz suben som egentlig var kun ment til hjemmekino. Har koblet sammen sub og left ht terminal på forsterkeren. Får mye bedre bass nå, men vil jeg få bedre bass om jeg kobler til både left&right?
    Samsung UE55F9005 | Parasound Halo Integrated | Yamaha RX-A2050 | MA GX300 | MA GXC350 | Monitor Audio GXW15 | Cambridge Audio WS30 | Kef 2005.2 Atmos

Intermediate Perminator sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    941
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er vel lurt i hvertfall, slik at du ikke går glipp av bassen som kommer fra den andre kanalen.

Newcomer samye83 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Et annet problem er at jeg ikke har mer ht kabel til å strekke over rommet til både left&right. Suben er plassert like ved hjemmekinoen, og anlegget står på den andre siden av rommet. Får bare stikke ut å kjøpe meg mer kabel.

Edit: Da har jeg koblet sammen både left&right til suben og det gjorde en vesentlig forskjell i bassnivået. Nå ble det plutselig mye morsommere å spille r&b sanger.
    Samsung UE55F9005 | Parasound Halo Integrated | Yamaha RX-A2050 | MA GX300 | MA GXC350 | Monitor Audio GXW15 | Cambridge Audio WS30 | Kef 2005.2 Atmos

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •