Øreplugger \ ørepropper med sikkelig trøkk i?? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 39 av 39
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    268
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Thor89
    Koss the plugg er helt rå på bass! men igjen så er ikke mellomtone noe særlig... vet ikke om denne var nevnt men:???:
    Jeg kjøpte meg Koss the plug, og hadde motsatt opplevelse.
    Overhodet ingen bass, omtrent kun diskant. Fryktelig ubehagelig å ha i øret, ubehagelig lyd, etc etc.
    Fant ingen positive sider ved den overhodet.

-J

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    179
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jacjan
    Overhodet ingen bass, omtrent kun diskant. Fryktelig ubehagelig å ha i øret, ubehagelig lyd, etc etc.

-J
    hadde du spilt dem inn skikkelig?

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Thore
    hehe, sikkert supre de men det ble vel litt over budsjettet hans =)
    Åh, hehe. hadde et budsjett og ja .

Newcomer CV-Jannis sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    227
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Øreplugger med Skikkelig trøkk tviler jeg på du finner, men kan anbefale koss the plug.
    Har Skullcandy SK Pro, og kjøpte meg koss bare for å teste.
    Og synest lyden i kossene er omtrent like bra som hodetelefonene til 700kr.
    Jeg synest egentlig ikke noen av disse er veldig bra/Har masse trøkk, men det er beste du får til prisen.

Intermediate shakudu sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,593
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ble faktisk skikkelig imponert over de originale Sony Ericsson proppene!
    Har ikke testet om det er noe "trykk" i dem men du dæven så bra de passet i øra og dempet lyd utenfra! Mye bedre en "the plug" som jeg aldri fikk helt til å passe...

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    668
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sony MDR-EX71SL er glimrende. Hvis de går i stykker, så er det bare å kjøpe nye til den prisen.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg støtter også sony / koss til den prisen, du får vel ikke noe bedre.
    er usikker på om koss the plug også har livstidsgaranti, som feks porta pro har?

jeg fikk ikke the plug til å sitte skikkelig i mine ører, men sony sine er bedre for meg, raskere å ta inn/ut, uten at den skal "vokse" i øret.

Expert
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    5,562
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    portapro har faktisk mer trøkk enn mine store HD595.
    hvorfor ørepropper? fysikk. vil neppe gi mye slag i bassen?

Intermediate kas sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tusen takk for mange gode forslag her.. Har enn å ikke klart å bestemme meg hva jeg skal kjøpe ennå, eller om det er vært det, siden jeg ikke vil ha hodetelefoner rundt meg som jeg vet har mye bedre lyd da jeg også har det men ikke vil bruke den ute av huset..

Men takk igjen

Newcomer Thor89 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av DaButcher
    jeg støtter også sony / koss til den prisen, du får vel ikke noe bedre.
    er usikker på om koss the plug også har livstidsgaranti, som feks porta pro har?

jeg fikk ikke the plug til å sitte skikkelig i mine ører, men sony sine er bedre for meg, raskere å ta inn/ut, uten at den skal "vokse" i øret.
    The plugg har også livstidsgaranti!

Newcomer CV-Jannis sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    227
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jacjan

-J
    Putta du de skikkelig inni øret?:P
    Jeg har merket at viss jeg bare plugger det såvidt inni er det ikke bass i det hele tatt, men viss du presser det så langt inn som det går blir det mer bass med en gang.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    668
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Brukte The Plug i mange år, den gir bra trøkk. Problemet er bare at man må kunne tilpasse skumgummien rundt (jeg måtte klippe med saks)
    Hvis de ikke tilpasses riktig blir det null trøkk og bare diskant.

Med Sony MDR-EX71SL (eller de originale SE som følger med SE Wlakman tlf) er problemet nesten eliminert. Det følger med forskjellige størrelser til pluggene og de henger langt bedre på enn skumgummien til The Plug.

Intermediate klovnikamp sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    562
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som vet hvordan Sennheiser CX300 er?
    Er ute etter et in ear sett til maks 500k.
    Sony MDR-EX71SL får bra kritikk for lydkvalitet, men hvis holdbarheten er så dårlig som det sies, er det ikke noe alternativ..

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det viktigste for deg må jo være å finne en som spilller nøytralt. Det verste du kan finne er en som er slank i bassen slik at du skrur opp for å få bass mens diskanten tar hørselen din.

Selv kjører jeg et par fra Phillips som koster 349 på elkjøp, og de funker fett til løpeturene mine, men vær obs og ikke spill for høyt.

Intermediate Burre sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    3,071
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kas
    Tusen takk for innspill folkens, blir et vanskelig valg dette her :-p

Sitat:
    Opprinnelig skrevet av HiFi Plumber
    Men jeg er ikke så sikker på at nye propper løser problemet ditt.Jeg kjøpte selv den spilleren du har,men leverte den raskt tilbake fordi min SonyEricsson W810i spiller ringer rundt den(og alle andre mp3 spillere jeg har prøvd).

Det var ikke en god nyhet da, flere som syns det er en lite hørbar oppgradring..?
    Jeg hadde først
    Iriver H10 som jeg brukte mot Ultimate ears super.fi5 og E500PTH som begge er ganske nøytale, og gjengir hele frekvensområdet godt. Ville ha ny avspiller, så jeg kjøpte Zen vision :M på bakgrunn av gode specs, men også jeg leverte den tilbake med det samme, da den etter min mening kuttet både i topp og (spesielt) bunn. Irriterte meg også over touchstyringen. Byttet etter et par mnds graving i reviews og brukererfaringer på nettet til Iaudio A2 Som ga meg lyden jeg var ute etter.(det store aberet med denne er størrelsen.)
    Det er kanskje ikke helt riktig av meg, men jeg vil anbefale deg å vurdere å sprenge budsjettet ditt litt, og gå for Super.fi5 EB- extended bass disse har gått kraftig ned i pris. De er små, men ikke så dyre som man skulle tro. Jeg har testet mine super.fi5 pro med et par grado klokker(ikke de dyreste), men ville ikke byttet dem ut. Vær obs på at "in-ear-monitorer" krever litt vedlikehold, de må gjøres rene innimellom, og bruk av skylleballong og revaxør(forklaringen ligger i navnet) vil være nødvendig ca en gang i uken. Ellers er isoleringen avgjørende for bassresponsen, og de må sitte helt tett i øregangen, selv valgte jeg å få laget et par custompropper fra earplugsuperstore, som ga en forbedring(selv om proppene levert originalt er veldig gode.

Intermediate Trond B sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,548
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av klovnikamp
    Noen som vet hvordan Sennheiser CX300 er?
    Er ute etter et in ear sett til maks 500k.
    Sony MDR-EX71SL får bra kritikk for lydkvalitet, men hvis holdbarheten er så dårlig som det sies, er det ikke noe alternativ..
    Har akkurat fått meg CX300 fra CDON.com (488 kr inkl. frakt). Ble veldig positivt overrasket. Hadde hørt mye bra om disse, bl.a. test i What Hi-Fi?. Tror du må opp på de dyrere Shure for å få noe bedre. Meget bra bass og mellomtone pluss behagelig diskant.
    ​Hi-Fi: Accuphase E-460 | LINN Akurate DS/1 | PMC twenty.26/22/C | REL R-528
    Head-Fi: SONY TA-ZH1ES | SONY MDR-Z1R | AudioQuest DragonFly Red | Bowers & Wikins P7 Wireless | Bowers & Wikins P9 Signature
    AV: SONY KD-65A1 | DENON AVC-A1HDA | SONY UBP-X800

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skrev tidligere her at shure pluggene var ment får å holde lenge.. hehe. men de gikk i stykker for noen uker siden! ledningene sprakk rett og slett opp. heldigvis hadde jeg fortsatt garanti så fikk helt nye av shure! hadde hatt de nesten 2 år. håper de holder lenger denne gangen... skal sies at jeg bruker de hver eneste dag. håper det bare var en feil på de første jeg fikk...

Newcomer dagkr sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    149
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Trond B
    Har akkurat fått meg CX300 fra CDON.com (488 kr inkl. frakt). Ble veldig positivt overrasket. Hadde hørt mye bra om disse, bl.a. test i What Hi-Fi?. Tror du må opp på de dyrere Shure for å få noe bedre. Meget bra bass og mellomtone pluss behagelig diskant.
    Enig i dette, en annen fordel med disse er at om man velger riktig størrelse på pluggene som følger med så skjermer de bort såpass mye bakgrunnsstøy til at man ikke trenger å spille spesielt høyt for å ha en behagelig musikkopplevelse.

Jeg har hatt mange hodetelefoner til MP3 spillerene mine, mest Sennheiser riktignok, men disse er en fantastisk oppgradering i forhold til de andre. Også sparer man hørselen ved å ikke måtte spille så høyt.

Intermediate AVFredrik sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    855
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er jo grenser for hvor mye trøkk noen øreplugger kan levere, men jeg er ganske fornøyd med de som fulgte med min W810i.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •