Matcher H/K med B&W??

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer Knoll sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    194
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Matcher H/K med B&W??

Noen som har noen erfaringer med hvordan disse komponentene matcher?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    43
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Uten å ha hørt harman/kardon sammen med B&W, tror jeg etter hva jeg har hørt at Marantz eller Rotel skulle være bedre matcher med B&W. harman/kardon har kanskje mer power, men sies å mangle litt finesse.

I Japan blir Marantz og B&W veldig ofte solgt som komboer; det samme med Rotel og B&W i Europa og Nord-Amerika. Rotel og B&W er forøvrig i samme konsern, og skal visst være utviklet for å passe sammen. Disse er sikre kort.
    Kan hende harman/kardon er bra, men det må du få svar om fra noen som vet det.

Intermediate Gimsegutten sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    665
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har ikke jeg hørt alt av hverken alt av B&W eller alt av HK, men den lille erfaringen jeg har kan jeg jo dele... Jeg kjøpte meg for noen år siden et par B&W P5, men ble ikke fornøyd før etter at jeg hadde byttet ut HK-forsterkeren min med en Densen. Har forøvrig den samme erfaringen med Denon (både med P5 og CM7!). HK og Denon ble før mørkt for mine B&W! Rotel har jeg også prøvd på begge disse høytalerne, og selv om den jeg prøvde (RA01) var litt liten, så er det ingen tvil om at den hadde klangmessige egenskaper som kledde høytalerne godt! Vil tippe at Marantz og Arcam også kan være verd en test.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •