Cw Dc - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 48 av 48

Tråd: Cw Dc

Newcomer mekkal sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    68
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Manual

Skal se om jeg får til å scanne de opp på nettet i mårra! =)
    Legger de i en egen tråd.

<3 CV <3

Intermediate CV_Marius sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    1,154
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av CV-Gunnar
    Fordi den tåler ekstreme belastninger, hehe:P
    Er jo samme diskanten som sitter i de gamle CV Spostax med singel 15".

Mekkal: sleng ut infoen Vil se.
    Vel, selv om en diskant tåler mye så er den fortsatt det mest følsomme elementet for forvregning i en høytaler..

Mekkal: trenger ikke en egen tråd for det, denne tråden omhandler jo DC serien, legg dem bare her du!

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    68
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

ok =)

Men det er ett problem da.. Jeg scanna alt inn i dag, hehe, og ja. Vi har da ISDN hjemme, og alle bildene blei totalt på 20mb, pakka i .Zip Og så "Store" filer tar litt drøyt lang tid med Isdn, så jeg slenger de inn på mp3 spiller'n å legger de ut i mårra.

Slenger med en liten smakebit, (Bildet som blei minst... 500kb, men tok dog Laaang tid å laste opp, skjønner ikke at jeg gidder, hehe )

Intermediate CV-Gunnar sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    1,361
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mekkal
    Men det er ett problem da.. Jeg scanna alt inn i dag, hehe, og ja. Vi har da ISDN hjemme, og alle bildene blei totalt på 20mb, pakka i .Zip Og så "Store" filer tar litt drøyt lang tid med Isdn, så jeg slenger de inn på mp3 spiller'n å legger de ut i mårra.

Slenger med en liten smakebit, (Bildet som blei minst... 500kb, men tok dog Laaang tid å laste opp, skjønner ikke at jeg gidder, hehe )

Står jo bare Cerwin-Vega på det bildet?

Intermediate CV_Marius sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    1,154
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mekkal: du må komprimere bildene vettu, altså sette ned kvaliteten. man trenger ikke full kvalitet på en scanning av en brukermanual

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    68
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

snart

Ja driver å stuker litt. Mp3'en tok vist kvelden, så Skal legge de inn på telefonen xD. Men har liksomm ikke tid, glemmer det alltid!:P Men lover det skal være fiksa iløpet av helga, veit dere vil se

Newcomer Skripis sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av finvåg
    se et par inlegg tilbake på det cv gunner skrev om at cv er lette å drive
    At man ikke kan få "fin" lyd og god bass for en grei pris virker for meg som bare tull.
    Kikket fort igjennom hva du har av anlegg jeg - du tror vel kanskje ikke at du og de med 2xNAD218 + CV!1515 har litt forskjeliige prioriteringer når det gjelder godlyd?

Du kan ikke kalle CV "søppel" bare fordi du ikke ville kjøpt det. For en som vil ha mere lydtrykk enn definisjon, er det bortkastede penger å kjøpe ett "über" anlegg. Citroen vs. BMW. Apples vs. oranges.

BTW; HiFi-klubben for ta skylden for at halve norges CV eiere tror NAD er skapt for CV. Er litt pussig det - kjøper du Dali må du ha Denon. Alt annet er plutselig bæsj.

Åpne opp øynene og tenkt litt folkens, og finn ut hva du vil ha.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da NAD 208 bliver omtalt meget her, vil jeg gerne vide om der er en af jer der nogen sinde har kunne finde en test med målinger og diverse af en NAD 208.

Danske Hifi & Elektronik (som ikke er til mere desvære), lavede engang en mini test på en halv side, som man ikke rigtigt kunne bruge til noget.

Er der en der kan henvise til et blad, eller har det liggende på PCén, jeg har selv bunkevis af test liggende som jeg har scannet ind.

Jeg har jo selv en NAD 208, + ca. 90 andre, når mine NADér kommer på plads bliver der i en plastik omslag lagt test/manual og diverse ting under hver af dem så man lige kan finde det man nu skal bruge om den forstærker man nu snakker om.

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •