Høytalere til Cambridge 640A

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Høytalere til Cambridge 640A

Hei! Planene var først svært klare om at jeg skulle kjøpe Dynavoice F-6, men etterhvert begynte jeg å tenke litt og fant ut at jeg kanskje burde kjøpe alt fra ein plass for å få en virkelig god pakke og kanskje litt avslag (?) Kabler og alt tenkte jeg å kjøpe på en plass. Som oftest så er det jo mye bedre å kjøpe fra butikk, enn fra nett. Hvertfall når jeg er såpass nybegynner

Jeg vil først og fremst ta utgangspunkt ifra høytalerne som selges hos Hifiklubben ettersom det er stor sannsynlighet for at jeg går for Cambridge 640

Bokhyllehøytalere hadde vel egentlig vært flott ettersom det kan bli vanskelig å få den ønskede plasseringen om jeg kjøper gulvstående. Men for all del, hvis det gir meg mye mer for pengene så kan det da være aktuelt.

Så da ser jeg gjerne hvis noen hadde orket å anbefale meg noen (bokhylle) høytalere som selges hos Hifiklubben. Helst så billige som mulig, men jeg må nesten sette makspris på 3000,- kr. Det betyr ikke at jeg er mest interessert i høytalerne til rundt 3000,- kr. De kan absolutt være billigere.

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva med B&W 601s3?

Finnes jo mange gode gulvstående i prisklassen også; QLN, XTZ, Dynavoice, men kommer jo an på plass og bruksområde.

Active thomand3 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    328
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Patos basic serien passer utmerket til cambridge elektronikken.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •