"in wall" høytalere...

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Intermediate jahnmar sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    911
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

"in wall" høytalere...

Er det noen som har,eller har kjennskap til såkalte "in wall" høytalere?
    Lurer litt på og kjøpe noe sånt,og få høytalere innebygd i veggen. Ser at B&W har et lite utvalg på Hifi-klubben, men jeg har aldri hørt på noe sånt...

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    596
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg var på demo på et komplett inwall system fra jbl tror jeg. det kostet riktignok ganske mye, men lyden var drittbra. så toystory 2 og det var konge..
    søk litt på nettet så finner du nok ganske mye..

Newcomer Geir&Merethe sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    145
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har komplett inwall fra B&W og er fornøyd med det.
    Også kan jeg nevne at jeg har fått mange spørsmål fra folk som er her " Er det virkelig kun de høytalerne i veggen som spiller? "
    Ja det er det faktisk, de spiller utrolig bra på musikk men vil anbefale å supplere med en sub for det virkelige gode lyd intrykket. Etter litt frem og tilbake der jeg har prøvd og eid forskjellige subber (bla SVS pb10) så havnet jeg faktisk på 2stk 8" subber istede, dette spiller nå helt flytende og med trykk som ikke gjør at jeg savner mine store gulvhøytalere.
    Se min link for bilder.

Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    911
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Geir&Merethe
    Også kan jeg nevne at jeg har fått mange spørsmål fra folk som er her " Er det virkelig kun de høytalerne i veggen som spiller? "
    Ja det er det faktisk, de spiller utrolig bra på musikk men vil anbefale å supplere med en sub for det virkelige gode lyd intrykket. Etter litt frem og tilbake der jeg har prøvd og eid forskjellige subber (bla SVS pb10) så havnet jeg faktisk på 2stk 8" subber istede, dette spiller nå helt flytende og med trykk som ikke gjør at jeg savner mine store gulvhøytalere.
    Se min link for bilder.
    Heisann. Ser at du har B&W CWM LCR7...det var akkurat denne typen jeg tenkte på! Er de vanskelig og bygge inn? Hva har du foreksempel gjort med kabler til forsterker? Takker så myet for alle svar!

Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    911
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Geir&Merethe
    Se min link for bilder.
    Heisann. Ser at du har B&W CWM LCR7...det var akkurat denne typen jeg tenkte på! Er de vanskelig og bygge inn? Hva har du foreksempel gjort med kabler til forsterker? Takker så myet for alle svar!

Newcomer Geir&Merethe sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    145
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Se er enkle å bygge inn. jeg rev faktisk hele veggen og bygde anlegget og alt inn i vegge og trakk alle kabler inne i veggen. Høytalerne er virkelig gode, vil si det er fullgode høytalere.

Active
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    362
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har montert inn 2 stk PSB In-wall høyttalere.
    PSB Speakers - Products :. CW383 In-Wall Speaker

Litt info:
    Veggen er 15 cm tykk
    Har glava i veggen. Veggen er også stivet opp, da den er kledd med gips.

Problemet mitt er at dypbass er helt fraværene i rommet der høyttalerene er montert. I rommet bak derimot er MYE dypbass.

Noen som vet hva jeg kan gjøre?

Vil det eventuelt hjelpe å montere inn ett bassrefleksrør?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •