Har vært ivrig leser i dette forumet ganske lenge, og jeg trenger nå noen gode råd da jeg har blitt bitt av oppgraderingsbasillen

Solgte idag mine gode gamle DALI AXS10K høyttalere og NAD216 effektforsterker, og det tok ikke lang tid før jeg hadde bestilt en SVS PB12-NSD sub :-D Nå gjenstår det bare å finne noen nye fronthøyttalere!

Har en H/K AVR235 receiver som skal drive disse. Har fra før en JBL Northridge EC35 som center og E30 som surround bak.

SVSen spiste opp litt mye av budsjettet mitt, og må derfor sette grensen på 4-5000 på nye fronthøyttalere.

Det eneste alternativet jeg har funnet til nå er JBL NORTHRIDGE E-80 som er på tilbud hos hificenterkjeden for tiden. Fordelen med denne er jo at den vil matche de andre høyttalerne mine godt, og prisen var jo forsåvidt grei. Noen flere forslag?

Bestilte også et par Dynavoice F6 for å ha på hytta for en stund siden, kan jo bli gøy å prøve de i dette oppsettet før de havner der! Hvis de imponerer stort kan det jo hende at jeg må bestille et nytt par til hytta