proson conquest vs dynavoice f6

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

proson conquest vs dynavoice f6

Jeg har et par proson conquest 6030 mk2. Er egentlig fornøyd med disse, fordi lyd er noe jeg ikke er kresen på.(eller så er det rett og slett fordi jeg ikke vet hva god lyd er.)
    Men jeg har hørt så mye positiv omtale her om f-6'ene fra dynavoice. Det koster jo ikke akkurat stort og bytte ut de jeg har med disse f-6'ene. Har hørt at de spiller utrolig rent og ikke minst pent på mellomtone og diskant.
    Og det å ha bra med bass tror jeg ikke skulle by på noen problemer, for jeg har akkurat godt til innkjøp av xtz sin 12" sub.
    Men jeg liker å spille ganske høyt, så derfor lurer jeg på om f-6'ene tåler det å bli spilt litt røft med. Gjerne kommentarer fra folk som har f-6. De er hvis jeg ikke husker feil, på 125w iforhold til proson'ene som er på 200w.
    Ser både film og lytter til musikk.
    Har forøvrig en H/K avr-235 7*50w
    Burde jeg bytte?

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    862
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg har f6 og er kjempefornøyd med dem!de låter utrolig bra til iforhold til den latterlig lave prisen.jeg kjører dem på en yamaha forsterker på 5 x 100w og da kan jeg spille forholdsvis høyt(mener jeg')jeg hadde gått for disse høyttalerne.

Expert HoJ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    6,912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Velkommen til forumet <schumi>

Det lille jeg har hørt av proson, synes jeg ikke var noe særlig, har hørt dynavoice f6, syns at iforhold til prisen er dette en del hakk over.. Men har du tenkt på noe brukt så kan du får mye snadder..
    Kjeller :Talk Electronics Tornado 3; Golden Tube Audio SEP-1; REL Stampede; Magnepan MG12; Audio-Gd nfb-2.32DAC; Squeezebox v3/Vortexbox; Vinylsnurrer: Luxman PD272/DL110pu/MyGroov;
    Stue : Audio Pro Addon T8/SB Duet;
    Kjøkken : SB Boom.

Følg oss på Facebook... HIFI Norge

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HoJ
    Det lille jeg har hørt av proson, synes jeg ikke var noe særlig, har hørt dynavoice f6, syns at iforhold til prisen er dette en del hakk over.. Men har du tenkt på noe brukt så kan du får mye snadder..
    Er det noen bra brukte høytalere til samme pris som noen nye f-6'er da?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er ikke så mye forskjell på de to høyttalerne(synes jeg) og siden du allerede har proson,synes jeg du burde beholde de og heller bruke de 1000 kronene på noe annet morro...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •