Blande merker

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2

Tråd: Blande merker

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Blande merker

Oppsettet er Yamaha rxv657 og jamo E-8 serien. Forsovidt godt fornøyd med lyden, men oppgraderingsjævelen har allerde begynt å puste meg i nakken. Har pr. i dag ikke sub, men lurer på å heller oppgradere frontene enn å kjøpe sub.
    Flere av medlemmene her på forumet melder om gode erfaringer med yamaha og jmlab, og da blir spørsmålet i hvilken grad det er vellykket å blande merker i disse dager med autokorreksjon i forsterkerene (f. eks jmlab som front og jamo E-8 som senter og bak)?

Intermediate Qrt sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    1,549
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av bvihovde
    Oppsettet er Yamaha rxv657 og jamo E-8 serien. Forsovidt godt fornøyd med lyden, men oppgraderingsjævelen har allerde begynt å puste meg i nakken. Har pr. i dag ikke sub, men lurer på å heller oppgradere frontene enn å kjøpe sub.
    Flere av medlemmene her på forumet melder om gode erfaringer med yamaha og jmlab, og da blir spørsmålet i hvilken grad det er vellykket å blande merker i disse dager med autokorreksjon i forsterkerene (f. eks jmlab som front og jamo E-8 som senter og bak)?
    Jeg var også i den villfarelse å tro at jeg ikke "trengte" sub for noen måneder siden, men når jeg først fikk en i hus skjønte jeg fort at det stemte dårlig..
    Og om en halvtime ca skal jeg ut og kjøpe nr tre ..

Nå er vel kanskje den største innvendingen mot for skjellige høytalere å ha lik lyd fra alle, slik at det ikke høres at lyden flytter seg fra en til en annen osv..??
    Jeg har forøvrig ikke samme høyt i front og bak men er meget fornøyd med lyden allikevel..
    Og ut i fra mine erfaringer med høytalere og forsterkere skulle jeg mene at JMlab trenger noe som er litt varmere enn Yamaha, men det er jo ditt øre som avgjør denne gangen ..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •