Valg av CV! høyttalere - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 37 av 37
    Intermediate fabian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    1,964
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av cerwin vega V-10F
    hei.

jeg skal snart ha nye høyttalere og er i tvil ( som vanlig ).
    det er jo Cerwin-Vega! det står på da og jeg lurer på om dere har no forslag til høyttalere ifra CV!, jeg er en av de som aldri får nok bass. Har et par med CV! VE-12F.
    Jeg skal ikke ha DC eller AT men alt ifra VS til CLS, skal ha noen me 10", 12" eller 15" bass ikke 8", 6,5" osv.

hvis du har en film av CV! så send de (liker og se de i "levende live).
    vill helst at folk som har/har hatt CV! skal svare, ikke de som bare har hørt CV! Èn gang men kom med svar på dette her
    ALLE SVAR MOTAS MED TAKK
    Hva F*** er problemet ditt egentlig? Du har jo 5 andre cv tråder som du spør om akuratt det samme, hvorfor gidder du å lage en ny tråd en gang til?

hva er det egnentlig å lure på? du finner jo alle svar i alle andre cv tråder her..

Active magnus14 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    går du aldri lei av å skrive det samme?

Intermediate Kjeksen sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    760
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Han er jo ikke eldre enn 12...13? Man må vel regne oppførsel osv etter alderen iblant? hehe...

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    39
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av CV-Gunnar
    Enig med HoJ, spør heller i en av de andre tusenvis av trådene du har startet.

Kjøp deg et par CLSC-215 eller HP-215 så får du nok trøkk for en billig penge.
    Eller 1515, 1215 hvis du skal ha det råeste. Men det vil du jo ikke...:P
    1515, 1215 hvis du skal ha det råeste. Men det vil du jo ikke.

Synest den var litt god hehe :-D

Intermediate CV-Gunnar sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    1,361
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av marantzz
    1515, 1215 hvis du skal ha det råeste. Men det vil du jo ikke.

Synest den var litt god hehe :-D
    Hehe

Intermediate AjSelj sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    2,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

;)

Sitat Opprinnelig postet av fabian
    Hva F*** er problemet ditt egentlig? Du har jo 5 andre cv tråder som du spør om akuratt det samme, hvorfor gidder du å lage en ny tråd en gang til?

hva er det egnentlig å lure på? du finner jo alle svar i alle andre cv tråder her..
    Rolig nå fabian, Skjønner reaksjonen men om du ikke tenker så mye over saken så blir du ikke irritert over det hele

Dumt at noen vil spørre om det samme gang på gang såklart (ta det til deg trådstrater) vi skjønner du skal ha deg CV og nå har du hørt hva vi syns, her Skaff deg store NAD,Midgar,CV eller PA forsterkere og kjøp noen brukte CV, kul party høytaler får du uansett hva du kjøper av CV men des større des bedre såklart Billig brukt så shopp nå ikke bare snakk og kom tilbake til oss når du har bilder og ny kunnskap.

Lykke til.

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    1,361
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cerwin vega V-10F
    har ikke rå te 1215, 1515 CLSC-215 og disse her
    Så spar opp litt da! Du har jo bestilt deg PA forsterker nå.. Den burde holde til noen av de dobble 15" ihvertfall (HP-215)
    I stede for å kjøpe 12" hele veien å du sier du ikke får nok bass så MÅ du ha dobble 15" eller 1215.
    Dyrt å skifte ut hele tiden...

Intermediate fabian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    1,964
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AjSelj
    Rolig nå fabian, Skjønner reaksjonen men om du ikke tenker så mye over saken så blir du ikke irritert over det hele

Dumt at noen vil spørre om det samme gang på gang såklart (ta det til deg trådstrater) vi skjønner du skal ha deg CV og nå har du hørt hva vi syns, her Skaff deg store NAD,Midgar,CV eller PA forsterkere og kjøp noen brukte CV, kul party høytaler får du uansett hva du kjøper av CV men des større des bedre såklart Billig brukt så shopp nå ikke bare snakk og kom tilbake til oss når du har bilder og ny kunnskap.

Lykke til.
    Han kan jo bare lage sin egen tråd.. Der vil han få gode tips.. Jeg svarer gjerne jeg.. men blir irritert over det tullet han dirver med.. Jeg har selv vært i den aldreren, jeg liker det jo enda. Men han kan lage en tråd som heter CV V10f eller XXXXX sin CV tråd/hifi stereo tråd, så får han sikkert all den hjelpen der uten at folk blir irritert. Og nå som jeg har nevnt dette flere ganger, hvorfor kan ikke trådstarter forklare hvorfor du aldri svarer på dette? Eller gjør noe med det? det vil glede mange, det kan jeg love deg.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    187
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av NADKRAFT
    Står det noe om jeg IKKE liker disse trådene? Hvis det var meg du skrev til da "demal".
    var ikkje akkurat deg jeg snakkast til, men men.

Er enig i at han starter alt for mange tråder om cv og heller kan bruke noen av det gammle, men det er ikkje noe å iritere seg over..

Er bare å lese det som er av interesse og ikkje bry seg om det andre =)

Newcomer Ruzle sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    98
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hahaha! Han er audiofil =) sitter sikkert å napper løken etter trådene sine =) haha Uansett lager som regel cv en spesiell dyp og fin bass som mange blir glade i.. selve lyden kan man jo diskutere.. spiller rent og pent.. men kan bli litt grøtete i noen sjangere!
    Det beste er el at man kan spille sjukt høyt med enormt trøkk.. Så lenge du har nok kraft foran!
    Hadde jeg vert deg hadde jeg kjøpt den ve serien eller hva den heter.. med 15".. Hvis du ser fremover og er virkelig lur.. så kjøper du høytallere som speller penere enn cv.. men du er vel en guttevalp som bare er ute etter størst mulig høytallere som lager mest mulig leven for minst mulig penger? =)
    Dra å hør på feks JBL studio L serien.. de har jeg blitt glad i.. vurderer ett par av disse i kombinasjon med 2 store basskasser (noen ganger er det greit å få rista løs litt right?)
    Lykk til!

Active NADKRAFT sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av demal
    var ikkje akkurat deg jeg snakkast til, men men.

Er enig i at han starter alt for mange tråder om cv og heller kan bruke noen av det gammle, men det er ikkje noe å iritere seg over..

Er bare å lese det som er av interesse og ikkje bry seg om det andre =)
    Beklager

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Egentlig så kan han bare kjøpe seg et par CLS(C)-15s sub'er. si 5000,- for 2stk brukt og han har plenty med bass. Slik AT-100 skriker så tviler jeg på at den ikke lar seg høre selv med et par ekstra 15". Hva resten angår er vel ikke så farlig da det er bass som er viktig.

Deretter etter du har spart opp litt penger igjen kjøper du deg 2stk til av CLS(C)-15s sub'ere og da har du hele 4stk på det lille rommet. Da er omtrent et trykk kammer inni der kan jeg tenke meg.

Det fine med denne planen er at du trenger ingen forsterker til å drive dem, kun et signal og det fikser de fleste forsterkere.

Et fint oppsett hadde nok vært en sub i vært hjørne av rommet og så AT-100'ene på vær sin side av stolen din med diskanten pekende inn i øret ditt. Da har du TRØKK å lykke til med hørselen

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    193
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Revox
    Egentlig så kan han bare kjøpe seg et par CLS(C)-15s sub'er. si 5000,- for 2stk brukt og han har plenty med bass. Slik AT-100 skriker så tviler jeg på at den ikke lar seg høre selv med et par ekstra 15". Hva resten angår er vel ikke så farlig da det er bass som er viktig.

Deretter etter du har spart opp litt penger igjen kjøper du deg 2stk til av CLS(C)-15s sub'ere og da har du hele 4stk på det lille rommet. Da er omtrent et trykk kammer inni der kan jeg tenke meg.

Det fine med denne planen er at du trenger ingen forsterker til å drive dem, kun et signal og det fikser de fleste forsterkere.

Et fint oppsett hadde nok vært en sub i vært hjørne av rommet og så AT-100'ene på vær sin side av stolen din med diskanten pekende inn i øret ditt. Da har du TRØKK å lykke til med hørselen
    Hehe, den var fin

Newcomer Aftensvermer sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    91
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde faktisk vært morsomt å prøvd! :twisted:

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    1,361
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Han har solgt AT-100 og spiller nå med de nye VE-12F.

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ahh ok. Kan ikke si jeg er så aktiv på hans hjemmekino/hifi side

Uansett så holder nok de også til det oppsette. Kan tenke meg CLSC-6 hadde gjort jobben for'n å jeg sammen med de sub'ene

Newcomer naboklikk sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    216
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking

Sitat Opprinnelig postet av Revox

hehe! en barndomsvenn som var glad i bass bygget seg en sub av 6 stk plater fra gammle skolepulter (ble ganske svær) så satte han i to gammle tolvtommere og krøp inn i kassen! ( han hadde ikke satt bunn på den enda) og sa at jeg skulle fyre opp.så sagt så gjort,og etter en stund så kom han ut med et premiumglis og sa:jevla rått jevla rått!!!

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •