Klipsch Rc-62 vs. Rc-64

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer cosmo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    68
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Klipsch Rc-62 vs. Rc-64

Skal ha meg ny senter høgtalar. Har nyss kjøpt rf-82 og må da ha noko som matschar dei. Det eg lurer på er om det er like stor forskjel på høgtalarane sin prestasjon som det er forskjel på prisen, eller vil eg bli fornøgd med rc-62.

Nokon som veit det?

Intermediate Doc.G sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Sted
    Steinkjer
    Poster
    1,662
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er fornøyd med rc62 til rf82, det er også rc62 Klipsch markedsfører i RF82 surround pakken.

RF-82 Home Theater

Intermediate kakehode sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,191
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    RC62 passer nok helt fint til RF82, men ihvertfall i senterhøyttalerland er større bedre, så har du råd til RC64 er det ingen grunn til å la være. Ellers selges jo fremdeles RC7. Den har jeg selv, og med unntak av veldig eksotisk highend er det den beste senterhøyttaleren jeg noensinne har hørt.

Finnes nok av tråden om senterhøyttaler, men jeg tar kortversjonen: Kjøp så stor og god senterhøyttaler du har råd og plass til. Eller som jeg sa til en kar for noen dager siden, som jeg ser det er det tre ting som kan løfte hjemmekinoen til herlige nivåer: Stort bilde, kraftig subwoofer og senterhøyttaler som fullt ut og pa alle måter holder følge med(og gjerne ende mer enn som så) fronthøyttalerne.

Newcomer cosmo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    68
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lånte med meg heim rc-62. utrulig for et løft lyden fikk.Eg følte at det blei et harmonisk forhold mellom frontane og senterkanalen. Selvfølgelig kunne eg ha tenkt meg rc-64, men eg kjøper heller rb-61 for det eg sparer meg på å kjøpe rc-62.Forresten eg er kjempe fornøgd med valget av høgtalerar.Deilig og kome fra arbeid og sette på musikk med skikkelig godlyd

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •