JBL E90 test

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4

Tråd: JBL E90 test

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

JBL E90 test

Kan noen skaffe meg testen som stod i "lyd og bilde" av JBL E90? evnt andre tester....

Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du vurderer disse NY så ikke nesten alle andre i samme prisklasse er bedre! jeg har prøvd mange og jeg mener at disse er regelrett dårlig

Men jeg kjøpte mine brukt.. Men hva lurer du på? Kanskje jeg kan hjelpe har endel sterke meninger om disse.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Svantekiller
    Hvis du vurderer disse NY så ikke nesten alle andre i samme prisklasse er bedre! jeg har prøvd mange og jeg mener at disse er regelrett dårlig

Men jeg kjøpte mine brukt.. Men hva lurer du på? Kanskje jeg kan hjelpe har endel sterke meninger om disse.
    har kjøpt,gav 4990 kr for dei så fekk dei ganske billig.så langt er eg fornøyd....

Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ok! jeg var fornøyd helt til jeg prøvde et annet merke
    Men jeg mener at disse er bedre en Dali i samme pris ( blue 8008?? )
    Men jeg ble skuffet den dagen jeg koblet på effektforsterkere på de, mulig det var en totalt missmatch men det funket ikke, samtidig så er ikke den minste senteren i denne serien noe å satse på om du skal utvide.
    Jeg likte høytalerne helt til jeg begynte å presse de med litt "vanskelig" "krevende" musikk, da viste de sin svakhet. Men hva kan man forvente for 5000 da

Til den prisen så er det et godt valg ja... men hva "lyd og bilde" skriver om dem betyr 0 for deg, er du fornøyd så er det knall for deg samme hva lyd og bilde sier

Jeg mener også at Harman Kardon IKKE er noe bra match til Jbl, selv om det er samme produsent så er det ikke noen bra match selv om noen mener dette.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •