Hvilken sub; SVS eller B&W? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 24 av 24
    Expert da-ty@online.no sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av MrMyagi
    Dette tror jeg alle kan ta med seg ved valg av sub!!
    Merket B&W kan du bytte ut med ett annet merke i disse "12bud" ved sammenlikning med SVS

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    48
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Høytalere

Jeg har for tiden høytalere i Tannoy sin Mercury M serie.

Passer disse fint til SVS'en eller er det på tide å bytte ut disse også?

Har hatt de i 8 år så sjefen kan lures her....

Andreas

Intermediate Marantz sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmmm.... Finnes det egentlig noen "hvilken sub"-tråder her inne hvor ikke flertallet anbefaler SVS? Ikke noe vondt om SVS, men det er vel nesten ikke noe poeng i å starte disse trådene da konklusjonen alltid blir den samme...

Intermediate John P. sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,753
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har jo SVS SB12-Plus også, så det blir vanskelig for konkurrentene etterhvert (spes. med tanke på pris/ytelse).

Jeg har en PB12-Plus/2 i blokk, og spiller så det rister, men tar hensyn når det gjelder klokkeslett og hvilke dager jeg ser film. Er meget godt fornøyd til både film og musikk. Det skal sies at jeg etterhvert er blitt glad i (god og stram og dyp) bass, men dersom man ikke er det, trenger man vel ikke å vurdere sub i utganspunktet, uansett merke.

Man kan nok finne suber som er noe strammere og kanskje også puncher mer direkte enn en SVS PB12-Plus/2, men da får man nok ikke dybden og trøkket til filmbruk med på kjøpet.

Tror også det er vanlig å tenke at en stor sub per definisjon vil være treg og boomy, mens en liten sub vil være 'musikalsk'. Men min sub spiller ihvertfall musikk som bare det. Høres bare ut som jeg har veldig store fronthøyttalere. Og det er vel sånn det skal være.

Når alt det er sagt er jeg ikke egentlig så glad i at alle disse trådene blir til 'SVS er best!' -tråder, for det er jo et hav av suber å velge blant der ute, og jeg har personlig hørt veldig få av dem. Og folk har forskjellig smak. Så jeg kan godt forstå at folk blir lei av det.

Men jeg er i hvert fall godt fornøyd, og det ser ut til at jeg ikke er alene om det.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •