Tweaking av bassrespons/spl graf i vanskelig rom; 2xPlus/2, SMS-1 og grafer... - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4
Viser resultater 61 til 62 av 62
    Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    2,793
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hehe :-D

må si rommet ditt virket større på bildene! 12kvm er ikke allverdens for så stort membranareal, har kun oppunder 17kvm rom selv - know the feeling :-|

Blir og spennende å se hvordan en plus/2 vil gjøre seg i midten av ditt rom, her fungerte det ikke i det hele tatt, men heldigvis er rom forskjellig! Du har vel også en yttervegg bak frontene dine?

Intermediate Ole18 sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    706
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Det er veldig gamle bilder det der, jeg har ikke oppdatert bildene på evig lang tid. Det rommet du ser der er en kjellerstue på rundt 22kvaderat, et av mine gamle rom. Jeg gidder ikke legge ut bilder av rommet mitt sånn det ser ut nå. Jeg syntes ikke det er presentabelt nok.

Ja lite rom er ikke gøy som du sier, men hei vi skal jo alle flytte ut en gang

Ja jeg vet det funker greit med sub mellom frontene her da jeg har prøvd og hatt den (de) i hjørnene bak høytalerene i hjørnet bak sofaen osv. Men det passer meg i grunn helt fint at den låter best sånn som den står nå for der ser det best ut også

Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •