Beste reciever til b&w 600 serie

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Beste reciever til b&w 600 serie

Skal invistere i 604 s3, lcr 600 og 602 s3, å lurte dermed på om det holder med en denon 3806 for å drive disse slik dem skal.
    Mener jeg leste at man kunne bi-ampe frontene hvis man kjørte ett 5.1 oppsett.
    Vil dette bli bra nok eller burde jeg kjøpe en, f.eks, rotel for å booste opp ekstra?
    Anbefales det ekstra effekt på center og bak?

Newcomer erikk sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    122
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heisann, eigentleg ikkje eit svar på det du spør om, men...

Kvifor vil du ha 602? Har den samme komboen som du ynskjer deg, og tenkjer ofte at eg eigentleg ikkje utnyttar 602 til det fulle... hadde nok vore like greitt med 601 eller 600 til bruk i eit surround system. Sjølv med SACD og DVD-konsertar er mesteparten av lydbiletet i front... Du kan jo heller vurdere eit 6.1 oppsett med 601 istaden om du ikkje er håplaust forelska i 602 :-)

Ellers trur eg kanskje du bør satse på ein effektforsterkar til frontane på sikt, men du overlever nok første månadene utan (slik som eg har gjort i 3 år). I blokk og med naboar er det ikkje sikkert at du treng alle kreftene til kvardagsspelinga...

Ser nokon anbefalar å nytte ekstra effekt på center og, men dette er vel det siste som eg ville brukt pengar på i oppgraderingsgaloppen. Bakhøgtalarar treng generelt ikkje ekstra effekt grunna lydbiletet på dvdar og sacd, noko som jo igjen gjev grunn til å vurdere ein mindre høgtalar enn 602.

Lykke til med valet...

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    678
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har hatt det du vil ha og jeg vil til en viss grad si meg enig med erikk hvis du bruker en sub. Men hva skal man da med store front høytalere hvis høytalerene uansett ikke spiller under 80 Hz? Jo, store høytalere skaper den rette slammen over 80 Hz også. Jeg bruker gulvstående til bakhøytalere og syntes det fungerer fantastisk, selv om jeg har en brutal SVS som tar seg av alt under 80 Hz!

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    678
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    By the way! Jeg har kjørt mine 604er på 3806 nå i 1 år og syntes det har vært topp. Men det er sef mere å hente med effektforsterker. Men det kan jo alltid bli bedre:-D . Jeg ville prøvd med bare 3806 hadde jeg vært deg og evt. kjøpt en effekt forsterker senere.

Newcomer erikk sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    122
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ouuups.. Meinte sjølvsagt med sub, ja. Men er ikkje uenig med det eg sa over i at personleg synes eg det er litt overkill med gulvståande eller store stativhøgtalarar bak til mitt bruk.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •