Cabasse tilbud

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Intermediate shakudu sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,593
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Cabasse tilbud

Ved en tilfeldighet stakk jeg innom sidene til lyrichifi og så dette tilbudet:

Surround høyttalerpakke Veil KR 31590 .... spar KR 17610 under veil pris !!
    Kun kr 13980 for HELE pakken slik du ser på bildet så lenge lageret rekker

Ser ut som det er
    1 par Cabasse Jersey (front)
    1 par Cabasse Tobago (bak)
    1 stk Cabasse Socoa (senter)
    1 stk Cabasse Pluton (aktiv sub)

Dette virker da veldig billig? Er det bra høyttalere?

Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette er vistnok en eldre serie og noe Lyric har prøvd å kvitte seg med i noe tid.
    Det beste er vel å be om en demo, vi har alle forskjellige preferanser. Jeg har hørt front høyttalerene før og de var ikke my cup of tea...

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,593
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, sjekket hjemmesiden til Cabasse, og de hadde ikke noe info om dem, bare den nyere seien (som var mye finere å se på).
    Må jo være en grunn til at de ikke blir kvitt dem?

Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Cabasse er ikke blandt de mest kjente merkene her til lands og jeg tror kanskje at Lyric får bedre salg på mere kjente merker som feks proac. Har vært der og hørt på flere av oppsettene de har hatt og ofte har kanskje bare 50% av de hatt god lyd. Iallefall min subjektive mening.. Og kan fort være at det blir feil hvis de kobler opp på feil forsterker. Prisen er veldig bra, så ville ha tatt turen med eget utstyr og fått sjekka det selv..
    edit: Bruker Audioreview som referanse når jeg skal sjekke ut produkter, og ser at nesten ingen av deres produkter har blitt omtalt der.. selv om de står oppført der. Tror det er en trend der mange merker ofte blir borte pga. konkurranse og dårlig PR. Bare å sjekke bla. england hvor mange av de gamle har enten forsvunnet eller blitt kjøpt opp av mere etablerte firmaer de siste 7-8årene. Ikke alle (skal ikke nevne navn) fortjener det siden de ofte har levert produkter som på ingen måte har stått tilbake for de mere etablerte. Men, ofte slik at hvis feks. B&W kom ut med en ny modell så ble den lettere lagt merke til enn feks. Pink triangle. Mye pga. det som har med PR, forhandler nettverk osv.

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,593
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk mail fra Lyric... Er faktisk 2 par Jersey, sub og senter.
    Synd jeg bor 100 mil unna og ikke har mulighet til å lytte på dette

Intermediate C. Alshus sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    3,211
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har også hørt Cabasse ved noen anledninger. Spilte knallbra med rett elektronikk.

Husk at alle er forskjellige. BGuarden syntes for eks Naim er på grensen til kjedelig. Jeg mener det er total motsatt.

Et annet alternativ for deg, er JM Lab. Hifi Huset gir gode priser og JMLab virker lett omsettelige hvis du ikke skulle være fornøyd.

Et tredje alternativ er SVS høyttalerpakken med Stativhøyttalere og sub. Spiller visst meget bra og importøren/forhandleren gir 45 dagers returrett med pengene tilbake. Kan det bli bedre?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •