proson høyttalerpakke

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    46
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

proson høyttalerpakke

jeg har tenkt å kjøpe meg surroundanlegg,men har tenkt å vente med å kjøpe meg en dyr reciever til hd-dts eller hva det heter kommer, og hd-spillere blir mulig å kjøpe uten å blakke seg helt,så jeg legger istedet mer penger i høyttalere nå,for de holder vel lenger enn recieverne.
    fant proson libra og proson stratego høyttalerpakker hos surround.no.
    er disse bra? kommer til å bruke anlegget først og fremst til film og spill og vil ha et anlegg med mye bass. sub kommer jeg til å kjøpe litt seinere når jeg flytter til et sted der jeg kan spille så høyt jeg vil . er stratego-høyttalerne verdt 2500 kr ekstra?
    hva er en grei reciever til 2-4000 kr til disse høyttalerne? reciveren må ha komponentutgang og gjerne et par innganger også så jeg trenger å koble bare den til projektoren og alt det andre i recieveren.

legger med link: Surround.no

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    596
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    proson pakkene tror jeg er glimrende til filmtitting. på ren musikkavspilling er vel kanskje saken en annen. hvis du først skal bruke såpass med penger på ht. så bør du sjekke ut bruktmarkedet. mange folk som selger komplette ht. pakker i den der prisklassen...

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    46
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    takk for svar. en på hjemmekino-forumet anbefalte istedet Dynavoice M-65 høyttalerne. lurer på å kjøpe dem, evt M-85 istedet. er det et bedre kjøp?

Expert HoJ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    6,912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan ikke si at proson noengang har gitt meg noe som helst form for aha-opplevelse, finnes mange andre høyttalere som er mange hakk bedre.. Som f.eks. Dynavoice, mye bedre lyd spør du meg..
    Kjeller :Talk Electronics Tornado 3; Golden Tube Audio SEP-1; REL Stampede; Magnepan MG12; Audio-Gd nfb-2.32DAC; Squeezebox v3/Vortexbox; Vinylsnurrer: Luxman PD272/DL110pu/MyGroov;
    Stue : Audio Pro Addon T8/SB Duet;
    Kjøkken : SB Boom.

Følg oss på Facebook... HIFI Norge

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    44
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er ikke DynaVoice og Proson det så og si det samme..? Se på bildene på linken.. Det står Proson på noen og noen DynaVoice! QXL.no - Proson Tower 25 høyttalerpakke for surround

Mvh
    Anders Olsen

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •