M&K Thx 350 vs SVS PB12-pluss/2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    71
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

M&K Thx 350 vs SVS PB12-pluss/2

Skal kjøpe meg nye høyttalere og det ser ut som det blir M&K Thx- 150 systemet.
    Det jeg lurer på er om det er noen som har testet bassen til M&K opp mot SVS (M&K Thx 350 vs SVS PB12-pluss/2) Begge bassene får jo veldig mye skryt i alle tester og av de som har skrevet inn på AV forumet som har hørt dem. Men er det noen som har testet de opp mot hverandre? Evt. noen som har hørt begge. Jeg tenker da kun i forhold til film. Er jo en del å spare på SVS i forhold til M&K men kan jo hende at M&K basseren spiller bedre sammen med M&K 150 systemet?

Noen som har noen erfaringer eller tips?

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ville kjørt på med M&k subben, denne er spessielt tilpassa dette systemet. Lydkvaliteten er det ingenting å si på. Men SVS røsker mer.

Har aldri satt opp en M&K opp sett, så vet egentlig helt hvor mye den subben gjør for systemet mot f.eks en SVS. Men med 100% M&k oppsett er du iallefall sikra et skikkelig lydnirvana.

Anbefales!

PS! Lsound har 45 dagers returrett på svs, så du kan jo teste uten M&K subben først, så sende inn igjen eventuell SVS om den ikke tilfredsstiller deg nok. Så handle MK subben.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    71
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for det. Noen andre som har erfaringer med disse???

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gå for M&K suben tror jeg. Den spiller mere direkte bass. I og med det er et THX sett. Vil tro M&K suben spiller høyere også etter som den er THX godkjent...

Intermediate Hoffa sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    736
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gå for M/K sub`n, den vil garantert integrere bedre enn SVS`n. M/K er jo spesielt kjent for sine sub/sat systemer. M/K anbefaler høye delefrekvenser (80-120 HZ ) og bruker bratt avrulling (24 db/oktav eller mer) i sine filtre, tror en sub som ikke er tilpasset vil få problemer, SVS eller ikke!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •