Dynavoice M65 V M85

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Dynavoice M65 V M85

Jeg har bestemt meg for å kjøpe ett par av Dynavoice m65 eller m85. Har bestillt ett par med m65, men det jeg lurer på er om det er veldig lite bass i de høytalerene. Ser de fleste som har m65 bruker en sub i tilegg, men de som har m85 bruker sjeldent det. Jeg vil ikke bruke noen sub i tilegg, burde jeg da kjøpt m85 istedenfor. Jeg har en NAD T743v2 til å drive høytalerene med.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,717
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva endte du med å gjøre her?

Intermediate marius_arnesen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    635
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg hadde M85 på en litt større nad forsterker og etter min mening synes jeg sub var et must på film, men musikk ble bra uten sub. Btw synes egentlig Nad var en ganske dårlig match til disse høyttalerne så jeg byttet ut Naden.

Active
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    329
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

m-65

kjøpte selv ett par Dynavoice M-65 som skulle brukes som surround, men de overbeviste nok til å bli front i ett år. Vurderer kjøp av Patos Basic 510 eller Klipsch RF-82 snart.
    mener selv med litt jobbing av plassering att de går veldig dypt i bassen. Anbefales!

Intermediate B&W'Eier sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,323
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dynavoice M65 spiller jo ikke drålig på NAD. Ikke etter min smak iallefall. Liker å høre på chillout og diversje rock ol. Dette spiller konge. Broren min kjører M65 på min gammle NAD AV316 som er en gammel Dolby Surround forsterker. Trøkker bra og spiller rent og morsomt! Vil nok tro m85 spiller penere og betrakterlig dypere i bassen, men sub er et must uansett i et hjemmekino oppsett da høyttalerne ruller av på ca 35hz. Da blir det kjedelig uten sub.

Lykke til!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •