nad c272 +klipsch rf serien

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Active
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    405
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

nad c272 +klipsch rf serien

hei folkens
    jeg vurderer å kjøpe meg enten rf 7 eller rf83. er det noen som har erfaring åssen de spiller med nad c272? tenkte å brokoble 1 stk c272 til hver høytaller
    i front som spiller på bass/mellomtone pluss en stk c272 i stereo som driver diskant.dvs 400watt til bass mellomtone 150watt rms til diskant.enten slik eller
    en brokoblet til hver høytaller dvs 400watt rms inn som driver bass/mellomtone/diskant. takker for tips
    mvh

Intermediate marsboer sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har du planer om å gå til innkjøp av C272 eller har du dem fra før?

Jeg mener at dersom du har planer om å kjøpe inn så mange C272 er ikke steget langt opp til NAD M25 7x160w effekttrinnet som er en mye bedre forsterker på alle måter. Denne matcher nok klipsch svært godt lydmessig i og med at denne har en meget smooth og detaljert lyd uten påtrengende diskant. I tillegg har den stålkontroll i bassen. Jeg har hatt både C372 og M25 og kan skrive under på at C272 ikke befinner seg i samme liga en gang.

Active Egil_M sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    429
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    NAD C372 på RF7 = Crap.

Så tviler på det blir noe bra med en kjipere NAD på den.

Ja - det spiller høyt (det gjør jo det meste på Klipsch), men låter grusomt. Tenk deg en bor som sakte men sikkert drilles gjennom øret ditt. .. vet høye volum that is. OUch!

Intermediate fabian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    1,964
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ville nok vurdert noe annet enn Nad sin billigste serie når det kommer til klipsch rf serien. De fortjener litt bedre. Eneste som jeg enig med deg i er at du bør ha en god del effekt på de høyttalerne for å ha skikkelig kontroll på evt. 2x10" eller 3x8". Men hva har du fra før av og hva er budsjettet ditt?

Active
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    405
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av fabian
    Jeg ville nok vurdert noe annet enn Nad sin billigste serie når det kommer til klipsch rf serien. De fortjener litt bedre. Eneste som jeg enig med deg i er at du bør ha en god del effekt på de høyttalerne for å ha skikkelig kontroll på evt. 2x10" eller 3x8". Men hva har du fra før av og hva er budsjettet ditt?
    hei
    .så vidt jeg vet så har vel den intregerte forsterkeren c372 samme inmat som en 272.ellers er opssetet clcs12 i front clcs10 bak pluss sentere foran +bak.har denon dvd spiller å nad 753 reciver.pluss to stk c272 det er det jeg har til dags dato.
    mvh

Newcomer joiki sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    261
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking

Ville anbefalle deg å prøve noe fra Jungson, varm deilig å brutal, mye go lyd til prisen.

Active
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    405
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av joiki
    Ville anbefalle deg å prøve noe fra Jungson, varm deilig å brutal, mye go lyd til prisen.
    jeg har to stk c272 effekt forsterkere som jeg tenke å bruke fra før
    mvh

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •