Dali evidence 870 SE

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer sicpa sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Dali evidence 870 SE

Jeg har nettopp kjøpt meg et par dali evidence 870 SE, men jeg har gjort den tabben av og solgt 2 stk nad 218 for og bytte til noe nyere. Jeg har hørt at daliene er ganske tungdrevne, men jeg skal ha meg noe nytt nå, har faktisk ikke surround reciver engang nå, har solgt alt for og bytte ut. Men det jeg lurer på er hvilken surr forst kan være grei nok til daliene? Tenkte litt på denon avr 2307, denne er oppgitt til 7* 100w, men jeg kommer ikke til og kjøre 7 kanals og da kan jeg bruke 2 ekstra kanalene til og bi ampe, ville dette vært nok til og bruke daliene normalt i tillegg er det oppgitt i 8 ohm, og daliene er jo i 4 ohm, burde ikke det bli mere krefter da??, liker og dra på litt når det gjelder lyd men bor i en leilighet så jeg må ta det litt pent,. Trenger hjelp....

Intermediate Leikis sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    729
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer med en konge høytaler, disse var veldig høyt oppe på lista mi en gang også.
    Til disse ville jeg kjøpt en mindre surr reciver og heller kosta på meg en bra eff amp. Disse høytalerne krever vel litt krefter og har store potensialer, så de fortjener en skikkelig eff amp. En Rotel av nyere årgang ville jeg prøvd, eventuelt Midgard Audio. Med en surr reciver ville du ikke kunne utnytte disse høytalerne, med mindre du kjøper en SVÆR surr forsterker da.

Newcomer sicpa sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har jeg ordnet det problemet, fått kjøpt tilbake den ene 218 thx...(STORT SMIIIL). Nå har det blitt lyd ja...Knallbra høytaler ja

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •