Hva synes DU om cerwin vega? - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4
Viser resultater 61 til 70 av 70
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    294
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    CV lager flotte høytaler for sin klasse, rett og slett sjefen på festen Disse kan rocke nabolaget :P
    Men til lytting, kos vel, søndag til fredag er dei ikkje så bra har selv ikkje hatt noken cv men har en kamerat med noen AT-100, nabon ringte nesten onkel politi :P

Intermediate CV_Marius sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    1,154
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AlexanderK
    Jeg synes CV er veldig dårlig. Ja, de kan spille høyt - men det kan alle andre høyttalere også gjøre, dersom man vrenger lyden langt nok opp til at elementene sprenger, som de fleste med CV gjør.
    hehe, fælt så kritisk du var da..

At CV har veldig effektive høytalere som tåler svært mye effekt med store nok forsterkere er det ingen tvil om, så at alle andre høytalere spiller like høyt som du sier, det stemmer nok ikke helt..

Newcomer AlexanderK sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    192
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av CV_Marius
    hehe, fælt så kritisk du var da..

At CV har veldig effektive høytalere som tåler svært mye effekt med store nok forsterkere er det ingen tvil om, så at alle andre høytalere spiller like høyt som du sier, det stemmer nok ikke helt..
    He he.. Okei da..

Men det er jo merksnodig at såpass mange CV-høyttalere har sprengte elementer. Det at de kan spille så utrolig høyt synes jeg ikke helt passer med det at høyttalerene faktisk ikke tåler det, i mange tilfeller.

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AlexanderK
    He he.. Okei da..

Men det er jo merksnodig at såpass mange CV-høyttalere har sprengte elementer. Det at de kan spille så utrolig høyt synes jeg ikke helt passer med det at høyttalerene faktisk ikke tåler det, i mange tilfeller.
    Det er pga 2 ting. Brukere som ikke hører skurr/forvrengning og for lav effekt.

Er faktisk overrasket over hvor mange som ikke hører når det vrenger/skurrer i et element. Legger merke til slikt med en eneste gang og sier da også ifra. Men eieren ser på meg som et spørsmåls tegn..

Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    CV sammen med bilstereo, volvo og DDE det jeg forbinder med blodharry. Nuff said!

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

cerwin vega

hei har hørt mye forsjellige cw høytaller alt ifrå gamle serie til nyere serier min mening om dei er att dei er knall til det dei er lagt for ... det eg savner i cw høytalleren er djup bass men det er jo smak og behag det beste cw høytalleren eg har hørt må vera uten tvil cw1215.... men trur cw spiller forsjeligt etter ka effektforsterker du kjøre på dei, har du pa kan du spille ganske så høgt men vis du har nad for eks har du mye finere lyd i dei.....

Intermediate CV_Marius sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    1,154
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Revox
    Det er pga 2 ting. Brukere som ikke hører skurr/forvrengning og for lav effekt.

Er faktisk overrasket over hvor mange som ikke hører når det vrenger/skurrer i et element. Legger merke til slikt med en eneste gang og sier da også ifra. Men eieren ser på meg som et spørsmåls tegn..
    Jeg er og veldig overrasket over det samme som du nevner Revox.. så og si alle jeg kjenner som ikke bryr seg nevneverdig om lyd, hører ikke dette i det hele tatt..
    Det er og dessuten fælt mange unge folk som har CV og tror at den store høytalern skal jo tåle den lille forsterkern på max....hehe..

Jeg har ødelagt en del elementer selv jeg, men det har som oftest kommet av overbelastning, og ikke forvregning.

Newcomer Mogens sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    57
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Herlige

til sitt bruk :twisted:

Newcomer moray sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    159
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva jeg synes om CV?

Jeg synes CV spiller høyt. De er store, dominerende. De fungerer bra til sitt bruk.

Som Hifi-høyttaler synes jeg CV er rotete i lydbildet, og er farget av alt for mye Boom-bass. Har ikke hørt alle modellene, men de jeg har hørt går under denne beskrivelsen.

Newcomer naboklikk sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    216
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av wotg
    CV sammen med bilstereo, volvo og DDE det jeg forbinder med blodharry. Nuff said!
    hva er galt med d da? byas!

Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •