In wall høyttalere

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Active Eriblist sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    352
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question In wall høyttalere

Hei
    Noen som har erfaring med In wall høyttalere, driver å lurer på om jeg ikke skal få meg høyttalere innfelt i taket over der jeg sitter.
    De vil jo da bli brukt som bak-høyttalere

tenkte litt på å bruke disse
    http://www.elac.com/en/products/inwa...w.php?c=iw1230.

Active
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    PSB har jo også noen fine innfellingshøyttalere (langt ord)! Som sikkert kan måle seg med den du linket til. Se: InterConnect som er importøren. Men visst du skal ha innfellingshøyttalere så burde de nok ikke bli innfelt rett over der du sitte. De burde nok bli plassert litt bak deg. Lykke til med kjøp! Håper du finner ut av noe som du liker.

Active
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    407
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg styrer med de samme greiene for tiden, bakhøyttalere i taket eller på bakveggen. Jeg har sofaen helt inntil bakvegg, og ideen min var å ha innfelte høyttalere i taket over sofaen.

Etter et par lytterunder tror jeg imidlertid at jeg må revurdere planen. Høyttalere innfelt i taket og rettet mot lytteposisjon gir en veldig direkte lydopplevelse, litt for dominerende synes jeg. Inwall eller onwall på bakvegg ca 50 cm over hodet gir en mer difus lyd, jeg likte dette bedre. Sistnevnte kan lyttes til i Hifiklubben i Oslo.

Active
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Sound man
    PSB har jo også noen fine innfellingshøyttalere (langt ord)! Som sikkert kan måle seg med den du linket til. Se: InterConnect som er importøren. Men visst du skal ha innfellingshøyttalere så burde de nok ikke bli innfelt rett over der du sitte. De burde nok bli plassert litt bak deg. Lykke til med kjøp! Håper du finner ut av noe som du liker.
    InterConnect

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •