Passiv sub i surround

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Passiv sub i surround

Hei

Jeg har et Cerwin Vega sat-6 system, og en Nad 3100pe forsterker. Har tenkt å bytte ut Naden etter som den holder på å ta kvelden. Vurderer å bytte den ut med en surround-reciever. Hvordan er det å benytte CV- settet i et hjemmekinoanlegg etter som det har en passiv sub med delefilter?

Intermediate jozho sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    1,530
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skulle gå helt fint det. Har du tenkt å bruke settet som front eller bak-ht?

Eneste problemet jeg kan tenke meg er klang matching med andre høyttalere, og all kablingen..

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,668
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei du...

Så de høyttaler systemene finnes ennå! :-D jeg hadde modellen før, lurer på om ikke det het AT12, vel det var iallefall en dobbelt spole 12"..... Husker å synes det var veldig bra lyd i dem for å være CW, og mye trøkk som vanlig... men det er jo 15 år siden sist jeg hørte dem.....

Skulle ikke være i noe veien for å kjøre dem i et surround system, men det blir ikke det sammer som å ha en egen aktiv sub... og som nevnt over at det er vel kansje vanskelig å finne senter og bak høyttalere som matcher....

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for svar.

Merkelig dette her... Hver gang jeg skriver innlegg i et forum, blir det dyrt.

Mulig jeg går for en integrert forsterker, og dropper surround i første omgang. Blir uansett ikke surround før jeg tar meg på tak og pusser opp et kjellerrom på ca 15 kvm.

Mvh Trond

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,668
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jaymz
    Takk for svar.

Merkelig dette her... Hver gang jeg skriver innlegg i et forum, blir det dyrt.

Mulig jeg går for en integrert forsterker, og dropper surround i første omgang. Blir uansett ikke surround før jeg tar meg på tak og pusser opp et kjellerrom på ca 15 kvm.

Mvh Trond
    Smaken er som baken, den er delt! Det kan hende at du blir kjempe fornøyd, det er ikke alle som setter like store krav til lyd..... kommer an på erfaring, hva man er vandt til, hvor STOR interessen er og hvilke kvaliteter du er ute etter......

Hva med å bruke 30dagers retur rett på elkjøp, slik at du får prøvd dette ut. Er du ikke fornøyd så leverer du bare produktet tilbake, og du får pengene igjen....

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •