Cerwin-Vega goes small - CVHD 5.1

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 10 av 10
    Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Cerwin-Vega goes small - CVHD 5.1

Da har CV kastet seg på den "lille" bølgen også: Cerwin-Vega -- Home Theater -- CVHD

Active
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    399
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror disse har blitt omtalt her på forumet et par ganger før ;-)
    Ellers synes jeg ikke de ser ut, liker ikke høyttalere med donald duck føtter og en kassesubb..

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    164
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hahaha :lol: :lol: "Donald Duck føtter". Sjeldent jeg ser så passende beskrivelser som her

Men fra spøk til side ser jeg for meg dette som f.eks et heftig alternativ til PC'n :twisted: Hva koster det forresten???

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Revol2k
    Tror disse har blitt omtalt her på forumet et par ganger før.
    Sorry. Fant én tråd, så da er det ikke noe poeng å skrive mer i denne tråden.

http://avforum.no/forum/hoyttalere/4...highlight=cvhd

Intermediate Smurfen sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,324
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Syntes faktisk dette er litt spennende jeg, de ser jo ganske ok ut også... Kansje designerne har blitt voksne:wink:

De retter seg vel etter det store massemarkedet.. mon tro hva dette kommer til å koste..Noen som vet om dette er ute i butikkene ?

Enig med Tiger så det nå... Link til opprinnelig tråd http://avforum.no/forum/hoyttalere/4...highlight=cvhd

Intermediate santa claus sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Aaaaaa... det er så irriterende med nybegynnere på forumet som ikke vet hvor søkefunksjonen finnes!!!!

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    164
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av santa claus
    Aaaaaa... det er så irriterende med nybegynnere på forumet som ikke vet hvor søkefunksjonen finnes!!!!
    Heh, hvis Tiger med sine 7k innlegg sliter med nybegynnerstempel sliter jeg virkelig :-D

Intermediate santa claus sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehehe... Tog du an?

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,668
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av santa claus
    Hva er det som er galt med det da? Dette er jo et forum! Det hadde blitt ganske stille inne på her hvis vi ikke fikk ta opp ting som har vært tatt opp før... mye som går igjen her.

Jeg skjønner at du har et lite problem, at du må legge inn innlegg i alle tråder og må lese alt. Hvis du til anmodning ikke vil lese tråden så trenger du heller ikke legge inn innlegg, og spesielt når du ikke har noe fornuftig å si, da er det bare å trykke "tilbake" opp i høyre hjørne på skjermen din! Så finner du en ny tråd! Kansje du har et markeringsbehov.....??

Vel, og de som kommer å markerer rundt dørene mine har jeg lyst til å skytte

Intermediate are_e sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enig! Liten vits å drive å sutre om at folk skal bruke søkefunksjonen hele tiden, dette er et forum og ingen spørsmål er for dumme til å stilles.... De dumme spørsmålene får bare mindre eller ingen svar :roll:

Og hvis noen har problemer med at ting blir tatt opp flere ganger er det jo bare å følge zatz sitt forslag: Ikke les tråden! Eller trykk "back" og ikke gidd å slenge med leppa

Dette er ikke bare rettet mot deg Santa, men jeg har sett endel innlegg som har fått til svar at man må søke. Det er kanskje litt bedre å tipse om tråder som trådstarter ikke har fått med seg eller kan ha nytte av.
    Og stakkarer som er helt ferske på forumet blir kanskje litt skremt av å få til svar at de må søke og lese før de spør..

Så til topic: Jeg syns det er et bra tiltak fra CV at de lager litt alternative høyttalere, men de har kanskje ikke vært helt heldige med designet her :roll: Hvis disse her har slektskap til de gamle sat/sub systemene til CV så tror jeg de er perfekt til en liten kino med trøkk :-D

A

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •