Forskjellig merke på front og center høyttalere?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Forskjellig merke på front og center høyttalere?

Hei, skal ha et skoleprosjekt der jeg skal sette semmen en høyttaler. Har et hjemmekino system og lurer på å kjøpe en ny center høyttaler
    (dynaBell c-11). Har en Yamaha RX-V357 og høyttalere som følgte med i en pakke. Kan jeg ha forskjellig merke på center og front høyttalere?

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,668
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heisan

Har skole prosjektet ditt noen med senterhøyttaleren og gjøre eller?

I utgangspungtet så er ikke det noe problem. MEN skal du fått et godt resultat så kan jeg ikke anbefalle deg noen annet enn å gå for samme merke/serie.... dette har med lyd-signatur og gjøre, blir det for stor forskjell på høyttalerene så detter mye av kring-lyden sammen, og det vil ikke føles som et kinoanlegg.....

Jeg vet at det er en del som har forskjellige merker, men antar at de har funnet en som matcher signatur messig. Det kan være veldig vanskelig å finne, og dem som gjør det er ikke fornøyd med senteren i samme merke/serie som dem har til front høyttalere....

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg trenger ikke å lage senterhøyttaler, men synes det hørtes lettest ut. Noe som har andre forslag til hva jeg kan lage?

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,668
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prøv deg heller på en subwoofer den er letter å få integrert i et system, og det er sikker mange her ute som har kan hjelpe deg med det.....Se under DIY (do-it-yourself) trådene, og du vil sikkert finne mye info om hvordan ting skal gjøres......

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •