Trenger råd ang. nytt 5.1 system (helst til musikk/flim)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Trenger råd ang. nytt 5.1 system (helst til musikk/flim)

Er på jakt etter et 5.1 anlegg som egner seg fint til musikk og film. Har en kjeller med mål 4,5 x 5,5 sånn ca. Vil gjerne ha et anlegg som har mye lyd :twisted: og gjerne en del bass(dette blir da mest i musikken), men vil ikke drukne i det hvis noen skjønte hva jeg mente :???:

Regnet med en prisklasse på rundt 10-12 lapper for 2 front 1 senter og 2 bakhøytalere + bass. Hittil har jeg overlevd med Logitech Z5ettellerannet THX som var helt greit etter som på den tiden jeg ikke tjente noe penger, men nå vil jeg ha noe mer. Ettersom jeg klarte meg veldig fint med et anlegg til 2 lapper regner jeg med at jeg vil bli veldig fornøyd med ett til 10-12?

Edit: Har tenkt litt. Siden jeg syntes lyden var fin på Logitech anlegget vil det nok ikke være en skuffelse med 2 front til 10 lapper ca? Som sagt skal jeg jeg bruke det til film og men tror det kommer til å bli mest musikk og da er det vel like greit heller kjøre på litt mer penger i 2 høytalere enn i 5? Og kanskje til en senere tid skaffe meg de 3 siste. Jeg er står helt på bar bakke her så noen råd og erfaringer settes stor pris på

Newcomer Aftensvermer sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    91
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hvilken Reciever har du?

Det går ann å bli fornøyd med ett anlegg til 10-12 lapper (alt er jo relativt). Patos og Dynavoice er begge kjent for å lage billige og bra høyttalere. Hadde jeg skulle kjøpt nytt anlegg nå, til den prisen, ville jeg sett litt på bruktmarkeder. Der kan du gjøre noen skikkelige varp! Og husk at Senter høyttaleren er den mest brukte (all dialog kommer derfra), så den bør være av bra kvalitet og helst i samme serie som frontene dine.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •