Cv Høytaler. - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 45 av 45

Tråd: Cv Høytaler.

Intermediate AVFredrik sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    855
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    En produsent trenger ikke nødvendigvis produsere kun et type elementer. CV har kanskje fått noen "spesial lagde".

Newcomer soundpressure sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AVFredrik
    En produsent trenger ikke nødvendigvis produsere kun et type elementer. CV har kanskje fått noen "spesial lagde".
    Helt riktig og det kalles OEM. En fabrikk i Kina produserer i de fleste tilfeller ellementer for opptil flere kunder eller skal vi si merker. Disse OEM produsentene finnes selvsagt over hele verden, noen er bra og andre er bare ræva. Nå skal jeg si det at faktisk de fleste produsentene bruker OEM bare et fåtall lager sine egne elementer. Mange HIGH END merker og da snakker vi om dyre høyttaler merker bruker også OEM. Norske SEAS er en stor OEM leverandør til mange dyre høyttaler merker. Likeså er scan speak og Peerless i Danmark.

Soundpressure

Newcomer mekkal sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    68
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jøss! takk for mye bra info!

Jeg trodde faktisk at selve kabinetta blei produsert i kina, for å få ned prisen, og så var da elementa laga i USA. Slik var det med DC serien, Elementene var da henta fra usa, mens kassene var produsert i Polen (eller suser jeg nå?? hehe)

Jeg for min del mener nå atte hva diskant har å si, så scorer CV helt greit... det er godt nok for de fleste. men jeg skal si meg enig i at når jeg sitter på rommet mitt, og da feks. slenger på litt ac/dc, å skal da vri litt høyt, da merker du det i øra! Veldig høy lyd, (skulle hatt større rom )

MEN DET: at han ene karn her fortelller at Du får noe som er bedre en CV i samme prisklassen??? Nei! det tror jeg da ikke, naboen kjøpte Cerwin Vega LS 15, dem betalte han 3000kr for. På finn.no lå det et par CV 315 til 2.500kr

Nærmeste da blir nok PA (magnat, behringer osv) eller da proson eller genexxa .

For ungdomm er det Deilige høytalere til en velsmakende pris!

Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mekkal
    Jøss! takk for mye bra info!

Jeg trodde faktisk at selve kabinetta blei produsert i kina, for å få ned prisen, og så var da elementa laga i USA. Slik var det med DC serien, Elementene var da henta fra usa, mens kassene var produsert i Polen (eller suser jeg nå?? hehe)

Jeg for min del mener nå atte hva diskant har å si, så scorer CV helt greit... det er godt nok for de fleste. men jeg skal si meg enig i at når jeg sitter på rommet mitt, og da feks. slenger på litt ac/dc, å skal da vri litt høyt, da merker du det i øra! Veldig høy lyd, (skulle hatt større rom )

MEN DET: at han ene karn her fortelller at Du får noe som er bedre en CV i samme prisklassen??? Nei! det tror jeg da ikke, naboen kjøpte Cerwin Vega LS 15, dem betalte han 3000kr for. På finn.no lå det et par CV 315 til 2.500kr

Nærmeste da blir nok PA (magnat, behringer osv) eller da proson eller genexxa .

For ungdomm er det Deilige høytalere til en velsmakende pris!

DC serien ble kun solgt i Europa. Og var laget spesielt for det europeiske markedet. Bass elementene i DC serien kom fra USA, mens mellomtone og diskant kom fra Danmark. Kassene ble laget som du sier i Polen.

Mvh

Soundpressure

Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    CV har slettes ikke så dårlige Diskant og mellomtoner, det som kunne vært bedre med CV er delefilteret. Hadde de brukt bedre delefilter hadde nok lyden vært enormt mye bedre. Men jeg må si at du får mye lyd for penga med CV.

Alle som disser CV bør høre noen av de gamle modellene. CD-90 D-9E disse 2 modellene har en meget god Hifi lyd.

Roy

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •