Klarsignal gitt, subwoofer skal kjøpes - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 30 av 30
    Intermediate kid sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av kakehode
    Klart ting kan temmes, men hva er hensikten når man for lavere pris kan få mer enn tilstrekkelig ytelse, og heller legge de ekstra midlene i noe annet?
    Hva klarer PB12Plus/2 i det rommet ditt som PB12Plus ikke ville klart, utenom en liten smule SPL?
    Bare tenk hva du kunne fått til i et tre-fire ganger større rom...
    Nåja, galskapen lenge leve
    Jeg er ute etter brutalitet fra 25 hz og nedover. :wink: Ja, jeg er desverre klar over hvor mye mer moro ting hadde vært med større rom. Men man får ta det man har, og satse på at ting endrer seg etterhvert. Kjøper også utstyr med litt fremtidig tanke, da jeg regner med å ha mulighet for et mye større hjemmekinorom i løpet av de to neste årene. :wink:

Active KinoWalla sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    344
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kid
    L-Sound kan sende elektronisk faktura(epost), dersom du har nettbank.
    Har nok ikke det heller dessverre, har hatt så lite utgifter så har ikke brydd meg med å opprette det enda. Noe som jeg nå skjønner at jeg burde ha gjort

Intermediate kakehode sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,191
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er ute etter brutalitet fra 25 hz og nedover. :wink: Ja, jeg er desverre klar over hvor mye mer moro ting hadde vært med større rom. Men man får ta det man har, og satse på at ting endrer seg etterhvert. Kjøper også utstyr med litt fremtidig tanke, da jeg regner med å ha mulighet for et mye større hjemmekinorom i løpet av de to neste årene. :wink:
    Jeg er oppriktig redd for grunnmur og mageinnhold når min SVS CS20-39Plus kjører på for fullt, men det er åpenbart noen har mer spesielle behov, eller kanskje til og med marginalt større baller enn meg

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ...........men det er åpenbart, noen har kanskje til og med ....... større baller enn meg
    Oh, jeeas, I have:wink:

Men fra spøk til alvor, jeg er en person som aldri gir meg før ting kan skremme meg, ting jeg føler jeg har kontroll over, skremmer meg ikke - derfor ikke den høye morofaktoren. Dette gjelder i alle sammenhenger i mitt liv, ikke bare i hjemmekinosammenheng. Må skremme, eller bli skremt - for å få adrenalinkick eller smilet skikkelig frem! :razz:

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,191
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Oh, jeeas, I have:wink:

Men fra spøk til alvor, jeg er en person som aldri gir meg før ting kan skremme meg, ting jeg føler jeg har kontroll over, skremmer meg ikke - derfor ikke den høye morofaktoren. Dette gjelder i alle sammenhenger i mitt liv, ikke bare i hjemmekinosammenheng. Må skremme, eller bli skremt - for å få adrenalinkick eller smilet skikkelig frem! :razz:
    Du tar ting ut av sin sammenheng for å fremme egen testikkelstørrelse ser jeg...spekulativt

Men til trådstarter står jeg ved mitt, kjøp deg heller PB10, den holder i massevis, så kjøper du enda en til dette større rommet, og 2 pb10 er langt bedre enn èn pb12.

http://avforum.no/avtorget/showprodu.../product/12912

Intermediate HiFi Plumber sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    1,428
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du vil ha en musikalsk sub så må du bare høre på SVS PC plus 25-31.Det er vel den SVS'en som passer best til musikk,iallfall om vi skal tro det produsenten selv sier: SVSound - Cylinder Subwoofers
    Jeg har den selv og er MEGET fornøyd.Den duger mer enn godt nok til film også,iallfall her hjemme hos meg.ANBEFALES:-D ...PS,ønsker meg en til så om noen har ett fint eksemplar til salgs så ta kontakt!

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    2 pb10 er langt bedre enn èn pb12.
    Ikke enig, tolv tommeren er mye mer brutal enn det store bikjehuset som skal romme en ti tommer. Riktignok lettere å få til en god kurve med to suber kontra en, etter min mening, men uansett, synes jeg tolv tommeren er mere brutal. Gå for 2x PB12 :wink:

Active KinoWalla sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    344
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke enig, tolv tommeren er mye mer brutal enn det store bikjehuset som skal romme en ti tommer. Riktignok lettere å få til en god kurve med to suber kontra en, etter min mening, men uansett, synes jeg tolv tommeren er mere brutal. Gå for 2x PB12 :wink:

Er vel nok det jeg kommer til å gjøre engang jeg får plass

Så når jeg får PB12-NSD så har jeg 2 subber, riktignok er den ene et labert makkverk men allikevel :P

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer med valget av SVS. Det er hvertfall en super sub....
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,191
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke enig?? Hvordan får du det til å rime? Jaja, 2xPB12 er nok den beste løsningen uansett...

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •