Proson Twin 2010 SAH.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Proson Twin 2010 SAH.

Hei. Eg har lyst å kjøpa dessa høytalerane pga dei er billige. Men er dei god??
    Har også lurt på Dynavoice f-6. Er desse bedre? Men eg må også ha ein forsterkar. Ka for ein passar best til ein av desse?
    Takk for svar:-D

Intermediate pirium sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    1,449
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Proson spiller mye høyere, og går dypere. Dynavoice F6 spiller bedre på andre parametre, som f.eks definering av lydbildet, de spiller mer "riktig" enn de prosonene.

Å spørre hvilken forsterker som er best til de, er som å spørre "hvor langt er et tau".

Skal du ha stereo eller surroundforsterker? hva er budsjettet ditt, 5000kr eller 50000kr?Hva slags musikk spiller du, hvor mye film bruker du anlegget til?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg spiller for det meste Techno og trance. Liker mye bass. Gidder ikke bruke mye siden dette er mitt første annleg. så ikke mer enn 2000kr. hvilken STEREO forssterker skal jeg bruke? Kommer til å spille xbox 360 og se litt film. Men mest til musikk.

Active Panasync sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HolyOle
    Jeg spiller for det meste Techno og trance. Liker mye bass. Gidder ikke bruke mye siden dette er mitt første annleg. så ikke mer enn 2000kr. hvilken STEREO forssterker skal jeg bruke? Kommer til å spille xbox 360 og se litt film. Men mest til musikk.
    Regner med det er de 2010 som er på netthandelen du har fått med deg.. Så de gikk for 700 på de første auksjonene, men nå går de som regel for 1200-1700. Pluss frakt og ekspedisjongebyr..
    Mulig du klarer å få dem ned i 1500inkl frakt hvis du følger litt med
    Hvis du mente at både høytallere og forsterker skulle koste 2000 tilsammen er det ikke så lett, men det ligger feks en Onkyo A8200 på hifisentralen til 1000,-
    Hifisentralen - onkyo forsterker a 8200 selges kr 1000,-

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg mente ikke mer enn 2000 bare på forsterker..høytalerene er joså bilige er det noen bra til rundt 2000? Men takk for svar

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •